اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ثبات و اقتدار دو مؤلفه منحصربه‌فرد جمهوری اسلامی/ گلایه امام جمعه رشت از عدم پیشرفت راه‌آهن رشت-انزلی

امام جمعه رشت گفت: افزایش خیز ایران در منطقه و فرا منطقه علیه قدرت‌های پوشالی در منطقه آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی و آل جهود را به تکاپو انداخته تا از ایران در جامعه جهانی چهره‌ای سیاه نشان دهد.

ثبات و اقتدار دو مؤلفه منحصربه‌فرد جمهوری اسلامی/ گلایه امام جمعه رشت از عدم پیشرفت راه‌آهن رشت-انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به اینکه آذر سال ۷۰ سازمان ملل متحد دولت بعثی عراق را آغازگر جنگ شناخت، اظهار کرد: کار دشمن دروغگویی است؛ بنابراین با بیان حقایق باید نسل جوان را با واقعیات آشنا و توطئه‌های دشمن را نقش‌برآب کرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از دو ویژگی ثبات و اقتدار برخوردار است، گفت: شبکه‌های غربی خود اذعان کردند که جمهوری اسلامی توانسته موازنه قدرت را به‌طرف خود تغییر دهد و بر اساس آمارهای جهانی ایران اسلامی وارد رشد اقتصادی شده و در گزارش‌های رسمی بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول در سال ۲۰۲۲ رشد اقتصادی ایران از 3.7 درصد به پنج درصد رسیده است.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه افزایش گرایش مردمی داخلی و بیرونی به جمهوری اسلامی و افزایش سرمایه‌گذاری خارجی در ایران از دستاوردهای ثبات و اقتدار ایران اسلامی است، افزود: افزایش خیز ایران در منطقه و فرا منطقه علیه قدرت‌های پوشالی در منطقه آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی و آل جهود را به تکاپو انداخته تا از ایران در جامعه جهانی چهره‌ای سیاه نشان دهد.

وی با بیان اینکه با بزک‌کردن مسئله حجاب می‌خواهند از ایران چهره‌ای ناپایدار در دنیا نشان دهند، گفت: مسئله بدخواهان حجاب و بی‌حجابی نیست؛ بلکه آن‌ها با ایران قوی مخالف‌اند چرا که ایران باثبات و مقتدر مانع خواب‌های خیالی آنان علیه جمهوری اسلامی ایران شده است.

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه وضعیت مرغ که اخیراً پیش‌آمده مطلوب نیست و مسئولین باید برای رفع آن اتاق فکر تشکیل دهند، افزود: چرا باید به مردم بگویید که بیایید برای ذخیره خود مرغ بخرید مگر مردم خزانه‌دار دولت هستند که ذخیره‌سازی کنند، مردم باید بر اساس نیاز بخرند.

وی با گلایه از عدم پیشرفت بزرگراه رودبار قزوین و راه‌آهن رشت به انزلی تصریح کرد: ما در پاره‌ای موارد از پیمانکاران خاطره خوبی نداشتیم چرا که در برخی پروژه‌ها خود پیمانکاران عامل عقب‌ماندگی بوده‌اند؛ لذا تأکید می‌کنم که مسئولین پی‌درپی نظارت کنند، از طرفی وعده‌های داده شده باید طبق روال و سروقت انجام شود؛ لذا وعده‌ها باید عاقلانه باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول