اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آمریکای امروز همان آمریکای ۲۸ مرداد و ۱۶ آذر است

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان با بیان اینکه آمریکای امروز همان آمریکای ۲۸ مرداد و ۱۶ آذر است، گفت: هرکسی هم که بخواهد جلوی پیشرفت ایران را بگیرد دنبال انحراف جنبش دانشجویی است و بنابراین جنبش دانشجویی باید آگاه باشد.

آمریکای امروز همان آمریکای ۲۸ مرداد و ۱۶ آذر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین حمیدی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان، پیش از ظهر امروز، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مقارنت روز دانشجو با ایام فاطمیه اظهار داشت: شهادت سه تن از دانشجویان سرآغاز حرکت استکبار ستیزی ملت ایران شد و مردم ایران را بر ضد استکبار برانگیخت و این اتفاق، مبنای حرکت و تلاش جنبش دانشجویی در آینده نیز خواهد بود.

وی افزود: درست در روز هفدهم آذر، بعد از جاری کردن خون دانشجویان در دانشگاه تهران، رییس جمهور آمریکا به این آمد و مدرک دکتری افتخاری گرفت و از سکوت آن روز فضای کشور، ابراز خشنودی کرد؛ این دشمنی‌ها هنوز هم ادامه دارد و آمریکای امروز همان آمریکای ۲۸ مرداد و ۱۶ آذر است.

حمیدی با برشمردن جنایات آمریکا از قبیل حمایت از گروه‌های تحزیه‌طلب از اول انقلاب، حمایت از صدام در جنگ ۸ ساله و جنایات دیگر از جمله ترور سردار سلیمانی تصریح کرد: جنبش دانشجویی از پای نخواهد نشست تا انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را بگیرد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان به جنگ شناختی دشمن نیز اشاره کرد و گفت: در زمان فتنه، تشخیص دشمن از دوست بسیار سخت است؛ شهید همت در پاسخ به این مسأله گفت هر موقع راه را گم کردید ببینید آتش دشمن به کدام سمت است، همان سمت جبهه خودی است.


وی ادامه داد: اولین وظیفه جنبش دانشجویی دغدغه‌مندی و احساس مسوولیت‌پذیری است؛ دشمن به دنبال گرفتن قوه شناختی از جامعه است، هرکسی هم که بخواهد جلوی پیشرفت ایران را بگیرد دنبال انحراف جنبش دانشجویی است و بنابراین جنبش دانشجویی باید آگاه باشد.

حمیدی با بیان اینکه در جریانات اخیر شاهد نقش‌آفرینی دانش‌جویان انقلابی بود، به دستاوردهای دانشجویان اشاره کرد و افزود: در علم نانو در رتبه‌های نخست جهان قرار داریم، در از بین بردن ویروس کرونا دانشجویان در خط مقدم بودند، در بعد سیاسی فرزندان شما آگاهانه جلوی انحراف انقلاب ایستادند و باجلوگیری از پیوستن ایران به fatf و همچنین آگاه‌سازی نسبت به برجام، کارهای بزرگی رقم زدند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان با تشکر از دستاوردهای دولت سیزدهم، گفت: در جلسه چند روز قبل مسأله آب اصفهان را با استاندار طرح کردیم و پیگیر این موضوع هستیم.


وی بیان کرد: دانشگاه علاوه بر وظایف پژوهشی و علمی، وظایف فرهنگی و اجتماعی دارد که با احصای نظام مسایل شهر اصفهان در سال گذشته، آن‌ها را به گوش مسؤولان رساندیم.

حمیدی در پایان با بیان اینکه دانشجو چشم بینا و گوش شنوای ملت است تصریح کرد: ما دانشجویان انقلابی تعهد می‌دهیم در تحقق عدالت و ستاندن حق مظلوم و جهانی کردن انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

پایان پیام/۳۶۴۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول