اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مسلمانان هستند

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مسلمانان هستند، گفت: راه برون رفت کشور از این وضعیت، جهاد تبیین است، خوشبختانه اکنون جو کشور آرام است و دشمن دوباره با شکست مواجه شد.

دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مسلمانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی ملک شاهکوهی عصر امروز در جمع بسیجیان اظهار کرد: دشمن اکنون با ایجاد شکاف بین شیعه و سنی به دنبال تفرقه‌افکنی بین مسلمانان است دشمن می خواهد ما را درگیر حاشیه کند و سپس ضربه نهایی را به ما بزند.

وی با بیان اینکه صدای مردم در روز تشییع جنازه پیکر مطهر شهید سلیمانی به گوش همگان رسید، تصریح کرد: دشمنان بدانند این اغتشاش‌ها صدای مردم نیست صدای مردم را در روز ۱۳ آبان، تشییع جنازه شهدای شاهچراغ و ۲۲ بهمن دیدیم این صدای ملت است که همه شاهد آن بودیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه به موقع به وضعیت حجاب رسیدگی می‌کنیم، ابراز کرد: دشمن در تلاش است ما را درگیر قومیت ها کنند جنگ شیعه و سنی راه بیاندازند آنها می‌خواهند دین، انقلاب و ایمان مان را از ما بگیرند باید صبور باشیم ما برای اسلام و احکام دین انقلاب کردیم ما از اصول خودمان دست برنمی داریم.

علی ملک شاهکوهی بر موضوع جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: باید دستاوردهای انقلاب را به گوش فرزندمان برسانیم و آنها را از این موفقیت های بزرگ آگاه کنیم.

وی تصریح کرد: راه برون رفت کشور از این وضعیت، جهاد تبیین است حضرت آقا کد را به ما داده است خوشبختانه اکنون جو کشور آرام است و دشمن دوباره با شکست مواجه شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: دشمن با سناریوی زن و تجزیه وارد میدان شد و جنگ ترکیبی به راه انداخت و با فوت مهسا امینی استارت دشمنان آغاز شد تا به کف خیابان بریزند که به حول و قوه الهی این فتنه دشمنان نیز خنثی شد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول