اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر فولادی: باید برای پیروزی بر دشمنان مانند دفاع مقدس متحد باشیم

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: در دوران دفاع مقدس با اینکه از نظر عِدّه و عُدّه ضعیف‌تر از دشمن بودیم، اما توانستیم بر دشمن پیروز شویم و امروز نیز همه باید برای پیروزی دست به دست هم دهیم.

امیر فولادی: باید برای پیروزی بر دشمنان مانند دفاع مقدس متحد باشیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،‌ امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در آئین گرامیداشت هفدهمین سالگرد شهادت شهدای اصحاب رسانه و ارتش گفت: وجه تشابه همه شهدا این است که آنها هیچ آرمان و هدفی غیر از تحقق اهداف دین خدا، اسلام، رسول خدا و انقلاب اسلامی ایران نداشتند و همه فکر، دل، قلب، اعضا و جوارح خود را در حمایت از ولی امر زمان خود گذاشتند و میتوان گفت که شهدا برگزیدگان خداوند هستند. 

وی افزود: شهدا گوی سبقت را ربوده‌اند. آنها همواره در ایمان خود به خدا صادق بودند، پاکیزه شدند و پاکیزه نیز رفتند. شهدای ما سمبل مقاومت و هر یک الگوی استکبارستیزی دشمن ستیزی و معرف واقعی چهره نفاق، استکبار و توطئه هستند. 

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش تصریح کرد: شهدای ما بیانگر حقانیت و مظلومیت جمهوری اسلامی ایران نیز هستند و آن‌ها زنده نگهداران استقلال و آزادی و نشان‌دهنده شکوه ایثارگران و یادآور خاطرات پر افتخار دوران دفاع مقدس و نماد ایستادگی هستند که هریک می‌توانند الگویی برای جامعه باشند. حضور ما در بین شهدا برای تجدید میثاق با آرمان های آنها و امام شهدا است و این فرصتی برای ما است تا بازنگری در خود داشته باشیم و نسبت به مسئولیت خودمان در قبال شهدا متعهدتر و آگاه‌تر شویم. 

امیر سرتیپ دوم فولادی عنوان کرد: خداوند وعده داده اگر خون شهیدی بر زمین بریزد قطعاً بی‌نتیجه نخواهد بود. شهدا حاضر شدند از اصلی‌ترین گوهر وجودی خود بگذرند تا مقابل دشمنان این ملت که در رأس آن‌ها آمریکا، رژیم صهیونیستی، برخی کشورهای اروپایی، منافقین و سلطنت طلبان و تجزیه طلبان قرار دارند ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: دستور کار دشمن امروز براندازی نرم است چراکه آن‌ها هرگز امکان، توان و جرات رویایی با رزمندگان ما را ندارند و در صدد هستند با اعمال فشارهای حداکثری و استفاده از تمام ظرفیت هایی که در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی، نظامی، رسانه‌ای و... در اختیار دارند مانع از رسیدن انقلاب اسلامی به اهداف والایش شوند. 

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با بیان اینکه تمام دشمنان قسم خورده نظام اسلامی امروز شمشیر از رو بستند و همه دور هم جمع شدند، خاطرنشان کرد: البته چهره های دشمنان برای ملت با بصیرت ایران اسلامی آشناست و دنبال این هستند که ما را از داشته هایمان محروم کنند تا ما دچار غفلت، سختی و زحمت شویم.

وی افزود: دشمن به دنبال برگشتن ما از دین است اما همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره فرمودند؛ اگر مومن بمانیم دشمن هرگز یارای مقابله با ما را نخواهد داشت. راهبرد دشمن مشخص است و به همین دلیل ما باید همه دست به دست هم دهیم تا یک بار دیگر دوران پرافتخار و پرشکوه دفاع مقدس را تکرار کنیم.

امیر فولادی در پایان تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس علی‌رغم اینکه ما از نظر عِدّه و عُدّه ضعیف تر از دشمن بودیم. اما، توانستیم سربلند بیرون آمده و بر دشمن پیروز شویم و امروز نیز دقیقاً همه ما باید دست به دست هم دهیم تا مثل آن دوران بر دشمن فائق بیاییم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول