اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

سارق ۲۰ کیلو زعفران دستگیر شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۲۰ کیلوگرم زعفران که از کسبه شهرهای بیرجند و قاین به سرقت رفته بود در نتیجه اقدامات تخصصی پلیس آگاهی، کشف شد.

سارق ۲۰ کیلو زعفران دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام سرقت حدود ۲۰ کیلوگرم زعفران از کسبه در شهرهای بیرجند و قاین پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی، تشکیل جلسات مرتبط، استفاده از سرنخ‌های موجود و تصاویر دوربین‌های مداربسته توانست سارق را در شهر قاین دستگیر و زعفران‌ها را کشف کند.

وی اظهار داشت: ارزش ریالی زعفران‌های کشف شده حدود ۵۰۰ میلیون تومان است که به مالباختگان بازگشت داده می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به شگردهای سارقان، به کسبه و شهروندان توصیه کرد: نسبت به افزایش ایمنی محل کسب یا سکونت خود اقدام کنند.

وی نصب حفاظ و دوربین‌های مداربسته را از اقدامات ایمنی ذکر کرد و گفت: نصب دوربین مداربسته در کشف سرقت‌ها و جرایم احتمالی بسیار کمک‌کننده است.

سردار فرشید با تاکید بر اهمیت سرنخ‌های به دست آمده در سرقت یادشده افزود: فرد دستگیر شده یک سارق سابقه‌دار بوده که اقدام به سرقت زعفران کرده است.

وی تاکید کرد: پلیس به‌طور شبانه‌روزی با افراد مخل امنیت و آرامش مردم برخورد می‌کند و این افراد را تحویل قانون می‌دهد.

جمعی از مالباختگان نیز در این نشست از همکاری پلیس در دستگیری سارق حرفه‌ای تقدیر کردند و خواستار مجازات بازدارنده برای سارقان شدند.

پایان پیام/۳۶۳۵


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول