اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

استقبال از پیکر ۱۰۰ شهید تازه تفحص شده، فردا در آبادان

فرماندار ویژه آبادان گفت: پیکرهای پاک و مطهر ۱۰۰ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس ساعت ۱۰ صبح فردا پنجشنبه از مسیر آبراه بین المللی اروندرود وارد بندر آبادان می شود.

استقبال از پیکر ۱۰۰ شهید تازه تفحص شده، فردا در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، احسان عباس پور فرماندار ویژه آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امکانات و تمهیدات لازم برای استقبال شایسته از پیکرهای پاک و مطهر ۱۰۰ شهید دوران دفاع مقدس از طریق مرز آبی اروند در آبادان فراهم شده است.

وی افزود: پیکرهای پاک و مطهر ۱۰۰ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس ساعت ۱۰ صبح فردا پنجشنبه از مسیر آبراه بین المللی اروندرود وارد بندر آبادان می شود.

فرماندار ویژه آبادان گفت: یک اسکله از اسکله‌های بندر آبادان برای ورود پیکرهای شهدا آماده شده و شناور و یدک کش انتقال پیکر شهدا و شناور ناجی ۱۷ با هدف افزایش سطح آمادگی امداد و نجات از سوی بندر آبادان آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، این شهدا در عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج، بیت المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال ۶۷ به فیض شهادت نائل آمدند و در استان‌های میسان و بصره تفحص شدند.

پایان پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول