اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ساماندهی و لایروبی ۳۰ درصد رودخانه‌های دارای اولویت در مازندران/ مدیریت سازه غیراستاندارد بر رودخانه‌های استان

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: تاکنون عملیات لایروبی و ساماندهی در ۳۰درصد از رودخانه‌های دارای اولویت استان انجام شده است.

ساماندهی و لایروبی ۳۰ درصد رودخانه‌های دارای اولویت در مازندران/ مدیریت سازه غیراستاندارد بر رودخانه‌های استان

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره راهکارهای پیشگیرانه برای مقابله با بحران در استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: تاکنون عملیات لایروبی و ساماندهی در ۳۰درصد از رودخانه‌های دارای اولویت استان انجام شده است. 

وی با اشاره به تداوم عملیات لایروبی و ساماندهی رودخانه‌های استان جهت پیشگیری از وقوع سیلاب، افزود: ساماندهی و لایروبی باوجود تنوع مخاطرات در استان در دستور کار قرار دارد. 

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: همچنین ۱۳۷ سازه غیراستاندارد در رودخانه‌های اصلی استان  داریم که با همکاری نهادهای متولی پوشش و ساماندهی آن در دستور کار قرار دارد. 

محمدی با بیان اینکه این اداره کل وظیفه نظارتی و سیاست‌گذاری را برعهده دارد، تصریح کرد: که باتوجه به اینکه ساماندهی پل‌ها خیلی هزینه‌بر هستند و نیار به منابع اعتباری دارد به دنبال نگاه مدیریتی در بحث سازه‌ههی کم هزینه‌تر هستیم تا بحث ایمنی را داشته باشیم. 

وی  به تنوع مخاطرات در استان مازندران اشاره کرد و یادآور شد:در سال ۱۴۰۱، استان مازندران از لحاظ تنوع و تعدد مخاطرات رتبه اول را کسب کرد که فاصله معنادارش با سایر استان‌‌ها نگران‌کننده است. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول