اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فصل سوم جشنواره استعدادیابی پتروماه به خط پایان رسید/ برترین استعداد فردا معرفی می‌شود

سومین جشنواره استعدادیابی پتروماه که فراخوان آن و دعوت علاقه‌مندان به نمایش از روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۱ آغاز شد، پس از دریافت آثار، کار خود را آغاز کرد و شرکت کنندگانی که آثارشان مورد تایید داوران قرار گرفت در روزهای ۲، ۳و ۴ آذر پا به صحنه پتروماه گذاشتند و هنر خود را به نمایش درآوردند.

فصل سوم جشنواره استعدادیابی پتروماه به خط پایان رسید/ برترین استعداد فردا معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، سومین جشنواره استعدادیابی پتروماه که فراخوان آن و دعوت علاقه‌مندان به نمایش از روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۱ آغاز شد، پس از دریافت آثار، کار خود را آغاز کرد و شرکت کنندگانی  که آثارشان مورد تایید داوران قرار گرفت در روزهای ۲، ۳و ۴ آذر پا به صحنه پتروماه گذاشتند و هنر خود را به نمایش درآوردند.

 از میان ۴۰ نفر راه یافته به مرحله نیمه نهایی ، ۱۵ نفر برتر انتخاب و به مرحله فینال راه پیدا کردند و در حضور مجید اخشابی، فریبا کوثری، الهه رضایی و میلاد عرفان‌پور که از هنرمندان و داوران مطرح کشوری هستند به رقابت پرداختند.

حالا پس از این ۱۵ اجرا که به اذعان داوران از سطح کیفی بالایی هم برخوردار بوده همه علاقه‌مندان و شرکت کنندگان در انتظار معرفی استعدادهای برتر هستند، استعدادهایی که با این انتخاب، راه جدیدی  برایشان آغاز می‌شود و باید به دنبال کارهایی بزرگتر باشند.

جشنواره استعدادیابی پتروماه که برای سومین سال پیاپی توسط امور فرهنگی اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی و به نمایندگی از شرکت‌های پتروشیمی منطقه برگزار می‌شود تلاش می‌کند استعدادهای منطقه را که تاکنون عرصه‌ای برای بروز توانمندی‌هایشان پیدا نکرده بودند را شناسایی کند و پس از برگزاری کلاس‌های آموزشی این استعدادها را که اغلب کودک و نوجوان هم هستد آماده اجرا روی صحنه کند و به کمک راهنمایی‌های تکمیلی راه پیشرفت را برایشان هموار کند.

راهی که برخی از استعدادهای برتر دوره‌های پیشین هم به خوبی طی کردند.

پایان پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول