اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

آگاهی و توانمندی هوشمندانه دانشجویان باعث صلابت و اقتدار میهن است

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم طی پیامی به مناسبت 16 آذر تاکید کرد: آنچه امروز باعث صلابت و اقتدار میهن می‌شود، آگاهی و توانمندی هوشمندانه شما دانشجویان عزیز در صیانت از آرمان های نظام و ارزش های انقلاب است.

آگاهی و توانمندی هوشمندانه دانشجویان باعث صلابت و اقتدار میهن است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم طی پیامی به مناسبت 16 آذر تاکید کرد: آنچه امروز باعث صلابت و اقتدار میهن می‌شود، آگاهی و توانمندی هوشمندانه شما دانشجویان عزیز در صیانت از آرمان های نظام و ارزش های انقلاب است.

متن کامل پیام رئیس صندوق رفاه دانشجویان به مناسبت 16 آذر به شرح زیر است:

« آنچه امروز باعث صلابت و اقتدار میهن می شود، آگاهی و توانمندی هوشمندانه شما دانشجویان عزیز در صیانت از آرمان های نظام و ارزش های انقلاب است.
اوج عظمت و شکوه یک جامعه با خردمندی، هوشیاری و بالندگی روح پاک دانشجویانِ بیدار آن جامعه پیوندی محکم و ناگسستنی دارد.
ارمغانی که از حرکت انقلابی و جنبش دانشجویی ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ که به بهانه اعتراض به ملاقات رسمی ریچارد نیکسون، معاون رئیس جمهور وقت ایالات آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا و مخالفت با دخالت های استکبار جهانی در داخل شکل گرفت و دانشجویان غیرتمند در آن برهه زمانی با ایثار و شهادت خود این یادگار را برای دانشجویان آگاه و با بصیرت امروزِ ایران اسلامی به یادگار گذاشتند، که این حرکت بی شک ناشی از ضمیر روشن و بینش عمیق و هدفی والا و به حق بوده که تمام این مؤلفه های مهم به دور از خدعه و نیرنگ و فریب سیاسی است و پیام ارزشمندی در بطن خود دارد که جز رشادت و ایثار در مسیر حق در مقابله با ظلم و استبداد و حرکت در مسیر اسلام و مذهب و پایداری تا رسیدن به قله رفیع سعادت یا شهادت نیست و نخواهد بود.
شما دانشجویان گرانمایه در مسیر کسب علم، همواره در راه خدائید زیرا به مصداق واقعیِ روایتی از پیامبر عزیزمان حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیها: "آن که در جست و جوی دانش بیرون رود، در راه خداست تا آن گاه که بازگردد."
به یقین افتخار ملی از خرمن شما دانشجویان فرهیخته خوشه می چیند و عزت و سربلندی، از آبیِ عزم و نشاطِ آسمان شما می بارد. فرداهای سبز دست امید به دامان شما دارد و نیازهای فردا چشم انتظار تلاش بی درنگ و خستگی ناپذیر شما و فداکاری بی نظیر شما در ساختن ایرانی آباد و قدرتمند در تمام زمینه های علمی و عملی است.
مقام دانشجو را باید پاس داشت چرا که مظهر اقتدار و بالندگی یک ملت سرافراز است. دانشجو آیینه تمام نمای پیشرفت در آوردگاه علم و اندیشه و عرفان است و روز دانشجو روز گرامی داشتن جایگاه وارسته دانایی است و روز سپاس و ستایش از عزم او در آموختن و اندوختن معرفت است.
در سالروز شانزدهم آذرماه ضمن تسلیت ایام فاطمیه، ایام شهادت مظلومانه بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها، با احترام و استعانت از آن بانوی بی همتا برای دعا در حفظ جوانان و فرزندان غیور ایران، روز دانشجو، روز تکرار آیینه های ایمان و دانش و کانون جویندگی و یابندگی را به تمام شما عزیزان که نشاط ایرانمان از عزم و سرزندگی شما نشأت    می گیرد، تهنیت گفته و در جایگاه سکان داری صندوق رفاه دانشجویان همراه با مجموعه کارکنان اعلام می داریم اهتمام و تلاش ما و رسالت صندوق رفاه دانشجویان رفع دغدغه های رفاهی شما عزیزان تا حد امکان و ارتقای رفاهی در زمینه های تسهیلات و مسکن و سایر  خدمات رفاهی می باشد.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول