اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۷ هزار خانوار در ایلام از سهمیه نفت سفید استفاده می‌کنند

معاون شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: تعداد ۷ هزار خانوار داریم که از طریق زیرساخت‌های بانکی سهمیه کارت نفت سفید آنها شارژ شده و هم اکنون همه سوخت مورد نیاز را دریافت و به بطور مستمر این رویه ادامه خواهد داشت.

۷ هزار خانوار در ایلام از سهمیه نفت سفید استفاده می‌کنند

پرویز ایدون صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: علت عدم عرضه بنزین سوپر در جایگاه های سوخت ایلام یک مسئله سراسری بوده که به محض رفع مشکل توزیع دوباره آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: بنزین یورو ۴ بیشتر برای کلانشهرها و استان‌های که آلودگی آنها بالا بوده مورد استفاده قرار می گیرد که خوشبختانه در استان ایلام آلودگی هوا زیاد نیست.

معاون شرکت پخش فرآورده های نفتی ایلام افزود: تعداد ۷ هزار خانوار داریم که از طریق زیرساخت‌های بانکی سهمیه کارت نفت سفید آنها شارژ شده و هم اکنون همه سوخت مورد نیاز را دریافت و به بطور مستمر این رویه ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: سهمیه سوخت عشایرنشینان که از طریق اداره امور عشایری ثبت نام شده‌اند ضمن دریافت اطلاعات آنها سوخت در اختیارشان قرار گرفته است.

ایدون تصریح کرد: برای فصل زمستان در جهت افت فشار گاز پیش بینی هایی شده که واحدهای پر مصرف صنعتی، پتروشیمی، کارخانه سیمان و . . . که از گاز شهری استفاده می کنند به اندازه مصرف گاز تخصیص داده شده و الان ذخیره کرده‌اند تا در صورت نیاز جایگزین شود.

وی در ادامه توضیح داد: انبارهای ایلام و دره شهر دارای ذخایر سوخت کافی بوده و هیچگونه کمبودی در این زمینه نیست.

معاون شرکت پخش فرآورده های نفتی ایلام در پایان خاطرنشان کرد: تمام همکاران بطور مستمر پای کار بوده و از همشهریان انتظار داریم که نسبت به رعایت مصرف الگوی بهینه در فرآورده های سوختی و انرژی اقدام کنند تا مسئله‌ای رخ ندهد.

پایان پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول