اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دیدار فرمانده سپاه قمر بنی هاشم با یک پدر شهید

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در دیدار با خانواده شهید یزدان قجری با اشاره به جنایات اغتشاشگران داعشی‌صفت در به شهادت رساندن مردم بیگناه و حافظان نظم و امنیت جامعه، گفت: دشمنان تحملِ انقلاب زنده و پیش‌رونده را ندارند.

دیدار فرمانده سپاه قمر بنی هاشم با یک پدر شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با حضور در منزل پدر یزدان قجری شهید اغتشاشات اخیر در شهر بروجن، مقام والای شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از امنیت و سلامت و حرم آل‌الله را گرامی داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: شهدا از نظر گفتار و کردار و اعمال انتخاب شده‌اند و باید خدا را شاکر و سپاسگزار باشیم که جز خانواده شهدا هستیم.

وی خطاب به پدر شهید یزدان قجری، اظهار کرد: شما با پیوستن به جرگه خانواده معظم شهدا که فرزندتان در راه خدمت به مملکت، بیگناه توسط عده‌ای آشوبگر و اغتشاشگر به شهادت رسیده، رسالت سنگینی بر دوش دارید.

اکبری با اشاره به جنایات اغتشاشگران داعشی‌صفت در به شهادت رساندن مردم بیگناه و حافظان نظم و امنیت جامعه، تصریح کرد: روزی که حضرت امام (ره) فرمودند برای زنده کردن اسلام قیام کرده‌اند، مردم ما هم به میدان آمدند و حمایت کردند و برای انقلاب حدود ۶۰ هزار شهید دادیم؛ اما دشمنان تحمل این انقلاب را نداشتند و انواع جنگ و فتنه‌های گوناگون را تحمیل کردند.

وی بروز فتنه‌ها را باعث پالایش جامعه دانست و افزود: دشمنان تاکنون با تحمیل جنگ و فتنه‌ها بیش از ۳۰۰ هزار شهید از ما گرفته‌اند و همچنان این فتنه‌ها ادامه دارد و انقلاب اسلامی همچون رودخانه‌ای در جریان و زنده است و پیش می‌رود.

اکبری، با بیان اینکه دشمنان تحملِ انقلاب زنده و پیش‌رونده را ندارند، بیان کرد: فقدان بصیرت و دشمن‌شناسی و تأثیر گرفتن از عوامل خارجی دلیل اصلی فریب‌خوردن عده‌ای است که تحت تاثیر فضای مجازی دست به اغتشاش می‌زنند.

وی، پدر و مادر و همسر شهید را در عین دلتنگی برای این جوان شهید، روسفید در محضر الهی دانست و گفت: فرزند شما برای خدمت به ملت و حرکت در ریل اقتصادی کشور کار می‌کرد و طبق تأکید فرمانده کل سپاه خدمت رسیدیم تا ادای احترام کنیم و شهادت فرزندتان را تسلیت بگوییم.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول