اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضرورت تسهیل‌گری در نرخ سفر اربعین/ مازندران در حوزه بازسازی عتبات عالیات خوش درخشید

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت تسهیل‌گری در زمینه نرخ سفر اربعین چه زمینی و چه به‌صورت هوایی، گفت: باید این شرایط فراهم شود تا علاقه‌مندان بتوانند به این سفر معنوی مشرف شوند.

ضرورت تسهیل‌گری در نرخ سفر اربعین/ مازندران در حوزه بازسازی عتبات عالیات خوش درخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات عبادی استان مازندران با بیان اینکه یکی از کارنامه‌های درخشان ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب بازسازی عتبات عالیات بوده است، اظهار کرد: در این زمینه صحن‌های خوب و هم تعمیرات خوبی روی گنبدها، گل‌دسته‌ها و تعویض ضریح‌ها انجام و گام‌های خوبی برداشته شده است. 

وی با اشاره به اقدامات خوب در بحث اربعین، افزود: باتوجه به اشتیاق سفر  لازم است تمهیدات لازم در ارتباط با امکانات اندیشیده شود که به‌طور حتم در افزایش سفرها موثر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مازندران در حوزه بازسازی عتبات عالیات خوش درخشیده است، اضافه کرد: باید کماکان به سمت فروزندگی بیشتر پیش برود؛ نه اینکه به سمت خمودی و خاموشی پیش برود.

محمدی لائینی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در بحث  همکاری اقتصادی و تجاری و تامین امنیت زوار و تاجران به‌وجود آمده است که جای تقدیر دارد، اظهار کرد: ولی ما از نظر هزینه سفر نگران و ناراضی هستیم؛ چراکه بالا بودن هزینه سفر اربعین واقعا زیبنده نیست و توهین است. 

وی با تاکید بر ضرورت تسهیل‌گری در زمینه نرخ سفر اربعین چه زمینی و چه به‌صورت هوایی، خاطرنشان کرد: باید این شرایط فراهم شود تا علاقه‌مندان بتوانند به این سفر معنوی مشرف شوند. 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه بازخورد معنوی این سفر برای تلطیف فضای جامعه بسیار مفید و موثر است، یادآور شد: وظیفه اصلی ستاد بازسازی عتبات عالیات این بوده که در این زمینه گام بردارد. 

محمدی لائینی ادامه داد: در زمینه باید از همه حوزه‌ها و نیروها بهره‌گیری شود به‌ویژه افرادی که صاحبان تخصص و فن هستند. 

وی گفت: با حضور مردم ایران بسیاری از مردم دنیا فهمیدند شیعه چیست که حفظ این سرمایه بسیار مهم است. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول