اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جشن خودکفایی برای ۱۵۰۰ مددجوی کرمانشاهی برگزار می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: شانزدهم آذرماه جاری جشن خودکفایی برای یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار زیرپوشش که به توانمندی اقتصادی رسیده‌اند؛ برگزار خواهد شد.

جشن خودکفایی برای ۱۵۰۰ مددجوی کرمانشاهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کورش کرمی‌پور معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز جهانی داوطلب، اظهار کرد: خیران داوطلب با هدف افزایش مشارکت شهروندان در کمک به همنوعان به ارزش‌های همچون تعهد، همبستگی، همدلی و احترام به دیگران و نیکی همچنان تأکید دارند.

وی ادامه داد: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ خیر در استان داریم که به صورت داوطلبانه و بدون هیچگونه چشم‌داشتی، فی‌سبیل‌الله به کمیته امداد و نیازمندان استان کمک می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: چهارشنبه، شانزدهم آذرماه جاری جشن خودکفایی برای یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار زیر پوشش که به توانمندی اقتصادی رسیده‌اند؛ برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این تعداد خانوار با استفاده از وام اشتغال در قالب قرض‌الحسنه برحسب آموزش‌ها و توانمندی‌های خود، خودکفا شده البته این خودکفایی حداقل یک تا دوسال به طول انجامیده است.

کرمی‌پور اضافه کرد: برای ارائه تسهیلات برای مشاغل محدودیتی نداریم، مددجو بر حسب آموزش و مدرکی که کسب کرده با ایجاد شغل می‌تواند از تسهیلات استفاده کند تا خودکفا و توانمند شود.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول