اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۱۲ تن خاک معدنی مس و روی غیرمجاز در طبس

فرمانده انتظامی طبس گفت: مأموران ۱۲ تن خاک معدنی مس و روی دپو شده، در این شهرستان کشف کردند.

کشف ۱۲ تن خاک معدنی مس و روی غیرمجاز در طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پاسگاه «تپه طاق» شهرستان طبس با انجام اقدامات اطلاعاتی اخباری مبنی بر دپوی خاک معدنی دریافت کردند که موضوع را پیگیری و در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات تخصصی پلیسی محل دپوی خاک های معدنی را کشف کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل، ۱۲ تن خاک معدنی مس و روی که به صورت غیرمجاز از معادن توسط افراد سودجو استخراج و در اطراف یک روستا دپو شده بود را کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان طبس با بیان اینکه ارزش ریالی خاک معدنی کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک  میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است؛ تصریح کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد. 

سرهنگ مریمی خاطر نشان کرد: پلیس به منظور تامین نظم و امنیت عمومی با افراد سودجو که برای منافع شخصی خود مبادرت به انجام فعالیت های غیر قانونی می نمایند، برابر قانون برخورد خواهد کرد. 

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول