اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

صدور بیش از ۷۹۰ هزار پروانه عبور بار ترافیکی در ایلام

مدیر حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از صدور بیش از ۷۹۰ هزار پروانه عبور بار ترافیکی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

صدور بیش از ۷۹۰ هزار پروانه عبور بار ترافیکی در ایلام

حسنی مدیر حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۹۳ پروانه عبور بار ترافیکی در استان ایلام صادر شده است.

وی افزود: اقدام به حمل بار بیش از ظرفیت مجاز از سوی برخی رانندگان حامل کالا، علاوه بر تخریب رویه آسفالت موجب کاهش عکس العمل راننده در کنترل وسیله نقلیه شده و زمینه را برای وقوع تصادفات جاده ای فراهم می کند.

معاون حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: با تشدید نظارت بر عملکرد ناوگان باری در محورهای حوزه استحفاظی ایلام، کشف اضافه تناژ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

حسنی گفت: به منظور ارتقا ایمنی و عبور و مرور با همکاری و مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و پلیس راه و استقرار گشت های مشترک سیار و ثابت، ظرفیت و مهار صحیح و ایمن محموله های ناوگان کنترل شده و به تخلفات رانندگان رسیدگی و خسارت وارده به راه دریافت گردد.

وی افزود: یکی از عوامل تخریب رویه آسفالت جاده ها و بناهای فنی، حمل و نقل بار بیش از حد مجاز است و گشت های تخلفات اضافه تناژ با رصد کردن جابه‌جایی کالا توسط ناوگان باری از این امر جلوگیری می‌کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول