اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دانشگاهها نقشه شبکه نیابتی دشمن را خنثی کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه مشکلات کشور با نگاه ملی و با تکیه بر ظرفیتهای قانون اساسی حل خواهد شد، گفت: دانشگاهها نقشه شبکه نیابتی دشمن را خنثی کنند.

دانشگاهها نقشه شبکه نیابتی دشمن را خنثی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی در جمع یکصد نفر از روسای دانشگاه‌های مازندران اظهار کرد: قانون اساسی کشورمان میثاق ملی و نسخه حکمرانی کارآمد است.

وی با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو، استکبار ستیزی، ظلم ستیزی، عدالت خواهی ، دینمداری و ولایتمداری را از ویزگی های بارز جنبش دانشجویی کشورمان برشمرد وافزود: دشمن در صدد است تا با تعییر جریان فکری دانشجویان این روز را به روز تقابل با آرمان‌های انقلاب تبدیل کند. همدستی با امپریالیسم جهانی در اجرای این نقشه شوم اقدام جنایتکارانه است‌.

وی با هشدار در مورد تلاش مذبوحانه جریان روشنفکری برای ایجاد تقابل بین علم و بن مایه دین افزود: با هدایت عالمانه رهبر فرزانه انقلاب   انحصار علمی دشمن در عرصه های گوناگون  بدست متخصصان  و دانش پژوهان ایرانی شکسته شد.

سلگی با اشاره به تلاش اقلیت سرسپرده بن سلمان برای اختلال در روند پیشبرد اهداف دانشگاه‌ها و کانون علم اندوزی کشورمان گفت: معاندان با بستر قراردادن دانشگاه‌ها برای تداوم اغتشاشات در صدد اجرای نقشه نیابتی شبکه سعودی ولندنی هستند و تسامح در قبال رفتار ضد امنیتی آنان پذیرفتنی نیست.

وی با ارائه تحلیل جامع از حوادث دوماهه اخیر کشور خاطر نشان کرد: دشمنان در این مدت با بکارگیری ابزارهای نوین تهاجمی تمامی جنایات ۴۰ سال اخیر اعم از تحریم ها، ناامنی ، ترور و فشارهای روانی و رسانه ای را علیه کشورمان بکار گرفتند.

وی با تجلیل از شهدای دانشجوی کشور که در راه عزت و پیشرفت کشور و مقابله با استکبار و استعمار فدا شدند افزود: دشمنان و عوامل اجاره ای آنها می کوشند تا با ایجاد تقابل فکری در دانشگاهها دانشجویان را به ابزار فشار علیه کشور تبدیل کنند.

سلگی دانشگاه و دانشجو را کانون بیداری و آگاهی دانست و ادامه داد: دانشگاهیان با اراده کشور با قرار گرفتن در مسیر دانش اندوزی و بصیرت افزایی، استکبار را در راه تغییر مسیر دانشگاهها نا امید سازند.

وی با تشریح بخشی از کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی علیه ملت انقلابی ایران تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا  با فهرستی بلند از عداوت و کینه توزی، دشمن شماره یک ملت خداجوی ایران به شمار می روند. ایران با موقعیت پرجاذبه و ذخائر انرژی سرشار همواره مورد طمع رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

وی با اشاره به اعتراضات مردمی در آمریکا، انگلیس و فرانسه و سرکوب وحشیانه آنها از سوی پلیس این کشورها اظهار کرد: سردمداران ریاکار کشورهای غربی با بکارگیری سیاست دوگانه برخورد نرم و هوشمندانه پلیس مقتدر کشورمان با معترضان رابرنمی‌تابند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر بصیرت و هوشمندی سیاسی  مردم کشورمان در دفع توطئه های شیطانی استکبار افزود: مردم هوشیار ایران با آبدیدگی در برابر دسائس روزافزون استکبار اجازه سوریه سازی کشورمان رابه دشمنان نمی دهند.

پایان پیام / ۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول