اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

وضعیت انبار چای‌های سنواتی در گیلان تعیین تکلیف شود

معاون پیشگیری و وقوع از جرم دادگستری گیلان با تأکید بر نقش مهم قوه قضاییه در عدم تضییع شدن حقوق بیت‌المال در کشور گفت: به زودی جلسه‌ای با حضور مدیران استانی و کشوری پیرامون تعیین تکلیف چای های سنواتی تشکیل خواهد شد تا موجب تضییع حقوق بیت المال و سهامداران نگردد.

وضعیت انبار چای‌های سنواتی در گیلان تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جان احمد آقایی امروز در حاشیه بازدید از برخی انبارهای چای سنواتی و در جمع خبرنگاران با بیان به اینکه 21 هزار تن چای در 18 انبار استان حدود 15 سال است که نگهداری می‌شود اظهار کرد: این چای ها غیر قابل شرب بوده و فقط در صنایع تبدیلی قابل استفاده است.

وی نگهداری این مدل چای‌ها را معظلی برای سازمان تعاون روستایی دانست و گفت: این انبارها مختص نهاده های دامی و برخی از سموم و کود های کشاورزی است که اکنون این حجم از چای های رسوبی در آن نگهداری می شود.

معاون پیشگیری و وقوع از جرم دادگستری گیلان از برگزاری جلسه‌ای با حضو مدیران استانی در خصوص تعیین تکلیف چای سنواتی خبر داد و افزود: به زودی جلسه‌ای با حضور مدیران استانی و کشوری پیرامون تعیین تکلیف چای های سنواتی تشکیل خواهد شد تا موجب تضییع حقوق بیت المال و سهامداران نگردد.

آقایی با تأکید بر نقش مهم قوه قضاییه در عدم تضییع شدن حقوق بیت‌المال در کشور بیان کرد: دادگستری هیچگونه مماشاتی ببا تضییع کنندگان حقوق بیت‌المال در هیچ سطحی نداشته و با آنان به شدت برخورد می‌کند. 

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول