اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری اربعین شهدای حرم در شیراز/ «آیینه های شکسته» یاد شهدا را پاس داشت

تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، به پاسداشت بزرگداشت چهلم شهدای حرم احمد ابن موسی حضرت شاه چراغ (ع) میزبان مراسم آیینه های شکسته شد.

برگزاری اربعین شهدای حرم در شیراز/ «آیینه های شکسته» یاد شهدا را پاس داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بزرگداشت چهلم شهدای حرم احمدابن موسی حضرت شاه چراغ (ع) با سخنرانی حسین یکتا و شعرخوانی میلاد عرفان پور و ایوب پرندآور به همراه اجرای امیر حقیقت، جمعه، 11 آذر 1401، در تالار حافظ برگزار شد.

در این آیین که با نام «آیینه های شکسته» مزین شده بود، روایت واقعه از زبان شاهدان عینی، برپایی نمایشگاه عکس و فیلم و رونمایی از نماهنگ‌ قول مادرانه به اجرا درآمد.

در ادامه این برنامه، کلیپ هابیلیان که خانواده های ترور پرداخته بود، شعر خوانی استاد پرندآور و میلاد عرفان پور، پخش نماهنگ مادرانه، کلیپ قرمر پر رنگ، اجرای اول حقیقت(فیلم آرتین)، روایت مردمی پرستار محمد وفا و موسیقی قطعه نبض باران (آرتین و آرشام) به خوانندگی امیر حقیقت، انجام شد.

پس از آن، توسط مدیر حوزه هنری استان فارس و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز مطالبی در باره بزرگداشت چهلم شهدای حرم احمدابن موسی حضرت شاهچراغ (ع) و همچنین ضرورت روایت صحیح و به موقع، مطرح و به خدمات دفتر تاریخ شفاهی پرداخته شد. همچنین قانعی نیز به فعالیت‌هایی در خصوص مرحوم جعفری، مدیر موسسه مها فیلم و تهیه کننده مستندهای نائب امام، شیخ نشین ها و…، که از فعالان انقلابی و دغدغه‌مند در حوزه فیلمسازی و مدیر مدرسه فیلم سازی شیم بودند، اشاره کرد و خاطراتی از این هنرمند فقید نیز بیان نمود.

در پایان این آیین، معرفی شهید پورعیسی (خادم حرم شاه‌چراغ) و اهداء تابلو مخصوص این شهید و دعوت و تجلیل از سه خانواده ندیمی، کشاورز، پورعیسی، سرایداران و ارائه محتوای تولیدی به ایشان برگزار شد و حسین یکتا نیز سخنانی را در باب مسائل اجتماعی روز ارائه داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول