اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

با انتقال رویدادهای هنری به شهرستان‌ها زمینه تعامل فرهنگی ایجاد می‌شود

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: برخی از رویدادهای استانی و کشوری را می‌توان با توجه به توانمندی‌های شهرستان‌ها، به آنجا برد؛ با این رویکرد افزون بر شور و شوقی که ایجاد می‌شود، زمینه تعامل فرهنگی، هنری، ادبی، رسانه‌ای و حتی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را نیز به دنبال خواهد داشت.

با انتقال رویدادهای هنری به شهرستان‌ها زمینه تعامل فرهنگی ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوانات، یکی از موضوعات سفر یک روزه سید رسول موسوی‌نژادیان، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به شهرستان بوانات، دیدار و گفتگوی رودررو با همکاران اداری این شهرستان بود.

موسوی‌نژادیان در این دیدار گفت: بخش قابل توجهی از هنرمندان و فرهنگ‌وران ما از شهرستان‌ ظهور و بروز کرده‌اند که این خود نشان از آن دارد که هر چه در حوزه فرهنگی هنری شهرستان‌ها سرمایه‌گذاری شود، مثمرثمر خواهد بود.

وی افزود: برخی از رویدادهای استانی و کشوری را می‌توان با توجه به توانمندی‌های شهرستان‌ها، به آنجا برد؛ با این رویکرد افزون بر شور و شوقی که ایجاد می‌شود، زمینه تعامل فرهنگی، هنری، ادبی، رسانه‌ای و حتی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را نیز به دنبال خواهد داشت، این مهم، نیازمند تلاش بیشتر همکارانمان در شهرستان‌هاست.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به گستره، پیشینه و تنوع فرهنگی و هنری استان فارس اشاره کرد و ادامه داد: بر هنرمندان و فرهنگ‌وران شهرستانی است که در انتخابات‌های انجمن‌های هنری، فرهنگی و ادبی نه تنها مشارکت داشته باشند که با بینش و دانش و دقت، نمایندگان خود را برگزینند.

عبدالصمد سلیمانی، مسئول امور شهرستان‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هم در این نشست گفت: پیشنهادها و انتقادهای شما می‌تواند ما را در برنامه‌ریزی‌های‌مان یاری کند. 

محمدآقا رشیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوانات نیز گفت: بوانات را با نمایش‌های طنز می‌شناختند و از این رو باید کاری کنیم تا دوباره بوانات به این جایگاه برگردد. 
رشیدی افزود: اولویت هر کار را آموزش می‌دانم، که اگر نباشد نباید انتظار پیشرفت داشت.

بازدید معاون امور هنری و سینمایی از مجتمع فرهنگی و هنری قادر آباد

سید رسول موسوی‌نژادیان، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به همراه عبدالصمد سلیمانی، مسئول امور شهرستان‌های این اداره کل، در حاشیه‌ی سفر یک روزه خود به شهرستان بوانات، به بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری قادرآباد رفتند.

در این بازدید معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با مسئول کتابخانه و برخی از مربیان و مسئولان این مجتمع به گفتگو نشست.

وی همچنین در گفت‌وگو با برخی از مردم، راهکارهای توانمندسازی و بهره‌وری این مجتمع را بررسی کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول