اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سپاه پاسداران: خدمات رستم قاسمی راهنمای مشتاقان عزت و پیشرفت ایران خواهد بود

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت رستم قاسمی را تسلیت گفت و نوشت: بی‌تردید خدمات و نقش‌آفرینی‌های مجاهدانه، مخلصانه و ارزشمند وی برای همیشه راهنمای مشتاقان عزت، عظمت، پیشرفت و اعتلای ایران و ایرانی خواهد بود.

سپاه پاسداران: خدمات رستم قاسمی راهنمای مشتاقان عزت و پیشرفت ایران خواهد بود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت رستم قاسمی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج مظلومانه سردار عالیقدر و مجاهد سرافراز سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از فرماندهان جهادی و پیشتاز در صحنه‌های نیاز انقلاب و میهن اسلامی در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ، موجب اندوه و تاثر فراوان آحاد همرزمان وی گردید.

 بی‌تردید خدمات و نقش‌آفرینی‌های مجاهدانه، مخلصانه و ارزشمند وی در سنگرها و مسئولیت‌های خطیر به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و سپس در عرصه‌های سازندگی و آبادانی کشور در قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و یاری‌بخشی به جبهه مقاومت و نیز تلاش تحسین برانگیز در کم اثر ساختن توطئه تحریم دشمنان علیه ملت ایران که تاثیرات راهبردی آن موجب افتخار پاسداران انقلاب است، برای همیشه راهنمای مشتاقان عزت، عظمت، پیشرفت و اعتلای ایران و ایرانی خواهد بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این ضایعه را به محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده مکرم و آحاد همکاران و همرزمان ایشان در نیروهای مسلح و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن فقید سعید رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(ص) و برای عموم مصیبت‌دیدگان و سوگواران او صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول