اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

جام جهانی 2022| شگفتی بزرگ در گروه مرگ؛ حذف آلمان با شاهکار ژاپن/ اسپانیا به جمع16 تیم پایانی پیوست

تیم ملی آلمان با وجود برد مقابل کاستاریکا ولی از رسیدن به مرحله حذفی جام جهانی بازماند.

جام جهانی 2022| شگفتی بزرگ در گروه مرگ؛ حذف آلمان با شاهکار ژاپن/ اسپانیا به جمع16 تیم پایانی پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، در گروه E مسابقات، تیم های ژاپن و اسپانیا راهی مرحله بعدی شدند و آلمان مثل دوره گذشته از رسیدن به مرحله حذفی بازماند.

آلمان با اینکه به بردی پرگل مقابل کاستاریکا رسید ولی به دلیل تفاضل گل از رسیدن به مرحله حذفی بازماند.

کاستاریکا نیز با یک برد مقابل ژاپن از جام خداحافظی کرد.

در مسابقات این گروه، از ساعت 22:30 تیم ملی ژاپن در ورزشگاه خلیفه به مصاف اسپانیا رفت و در کمال تعجب و با ارائه یک بازی شگفت انگیز به برتری 2 بر یک رسید تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شود.

گل اسپانیا را آلوارو موراتا در ابتدا به ثمر رساند ولی سامورایی ها توانستند در نیمه دوم به بازی بازگردند و با گل های ریتسو دوان و آئو تاناکا به برتری دست یابند و تیم مدعی لاروخا را شکست دهند.

البته بسیاری معتقدند که داور بر سر گل دوم ژاپن اشتباه کرده و توپ کاملا از خط کناری دروازه عبور کرده است. با این حال هم داور و هم ویدیوچک تصمیم گرفتند تا این گل مشکوک را بپذیرند.

در دیگر بازی این گروه که در ساعت 22:30 برگزار شد، تیم ملی آلمان در ورزشگاه البیت به مصاف کاستاریکا رفت و در یک دیدار پر از هیجان و جذاب به برتری 4 بر 2 دست رسید. 

گل های آلمان را سرژ گنابری ، کای هاورتز (2) و فولکروگ به ثمر رساندند و کاستاریکا نیز با تجدا و وارگاس 2 گل را پاسخ دادند.

تیم ملی آلمان برای دومین بار متوالی از رسیدن به مرحله حذفی جام جهانی بازماند. 4 سال پیش و در جام جهانی 2018، آلمان مقابل مکزیک و کره جنوبی شکست خورد و با قرار گرفتن در رده چهارم از جام خداحافظی کرد. 

در جدول این گروه، ژاپن با 6 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های اسپانیا 4 و تفاضل گل مثبت 6، آلمان با 4 امتیاز و تفاضل گل مثبت یک و کاستاریکا با 3 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

به این ترتیب ژاپن به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کرد تا با تیم کرواسی دیدار کند. اسپانیا نیز در مرحله بعدی باید با مراکش رقابت کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول