اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سردار زهرایی: دشمن در جنگ زیست مجازی هم شکست می‌خورد

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: امروز دشمن با جنگ ترکیبی به وسیله همه عوامل و دستگاه‌های موجود، به میدان آمده و به خیال خود می‌خواهد زیست مجازی تشکیل دهد اما این روند نتیجه ای جز شکست برای آنان نخواهد داشت.

سردار زهرایی: دشمن در جنگ زیست مجازی هم شکست می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار زهرایی، رئیس بسیج سازندگی کشور امروز در همایش طلایه‌داران بسیج در شیراز با بیان اینکه دشمن و استکبار در جنگ نرم، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی شکست خورد، اظهار داشت: امروز دشمن با جنگ ترکیبی با همه عوامل و دستگاه‌های در دست به میدان آمده است تا به زعم خود، جنگ زیست مجازی ایجاد کند.

رئیس بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: این نبرد تمدنی، جنگ اراده‌ها با اراده‌ها است، جنگ دلدادگی و وارستگی است و دشمن را در این جنگ هم شکست خواهیم داد.

وی با بیان اینکه هرچه دشمن بخواهد مردم را به سمت نا امیدی سوق دهد، مردم ما با فعالیت و استفاده از تحریم ها به فرصت‌ها دست پیدا کرده و امیدوارتر می‌شوند، افزود: اجتماع امروز، با حضور سردمداران و فعالان اقتصاد مقاومتی است که فعالیت انها، نمونه‌ای از اقدامات فرزندان ولایت است که در کیفیت، کمیت و سرعت، خدمت‌رسان مردم هستند.

سردار زهرایی با تاکید بر اینکه خواهران به تاسی از حضرت زینب کبری(س) و برادران ما به تاسی از حضرت عباس(ع) نوای لبیک یا خامنه‌ای سر می‌دهند، گفت: ما باید در تاریخ، جای خود را مشخص کنیم و قدر ولایت، بسیجی بودن و قدر توفیق خدمت‌رسانی به دیگران را بدانیم و با پیوندهای اجتماعی قوی برای دیدن ذلت دشمن قدم برداریم.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول