اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

19 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان سمنان آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان سمنان از آزادی 19 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در این استان خبر داد.

19 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان سمنان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد عنوان کرد: به همت ستاد دیه استان سمنان و انجمن حمایت از زندانیان، مقدمات آزادی 19 زندانی جرائم غیرعمد در هفته بسیج فراهم آمد و این زندانیان صبح امروز آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به مبلغ پرداخت‌شده برای آزادی این زندانیان تصریح کرد: مجموع رقم آزادسازی زندانیان، بیش از پنج میلیارد ریال بوده است که توسط ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان پرداخت‌شده است.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با بیان اینکه کمک به زندانی و خانواده آنها اجر معنوی زیادی دارد، افزود: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به‌عنوان بخشی از مجموعه فعالیت‌های مؤمنانه به شمار می‌رود.

کهربایی با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه بیش از 19 زندانی آزاد شده‌اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان سمنان زندانی جرائم غیرعمد زیر 100 میلیون تومان وجود ندارد و تمام افراد به‌سرعت با پرداخت بدهی توسط خیران استان سمنان آزاد می‌شوند.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با بیان اینکه آزادی نعمت بزرگی برای هر انسانی است، تصریح کرد: با آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، می‌توان خانواده‌های آنان را از خیلی از آسیب‌های اجتماعی مصون نگه داشت.

پایان پیام/74001/م/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول