اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

مقدم: بسیجی با فهم اولویت‌ها نسبت به نفوذ و تحرکات ضد انقلاب هوشیار است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: بسیجی همواره با فهم اولویت‌ها نسبت به تمام حوادث منطقه و جهان هوشیار است و حاشیه‌پردازی‌های دشمنان، آن‌ها و مسئولان بسیجی را از رسیدگی به امور مهم و آینده باز نمی‌دارد.

مقدم: بسیجی با فهم اولویت‌ها نسبت به نفوذ و تحرکات ضد انقلاب هوشیار است

احمدعلی‌ مقدم عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره دیدار بسیجیان با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: امام راحل همیشه افتخار به بسیجی بودن می‌کردند و خود را خدمتگذار ملت می‌دانستند که این سخن بسیار قابل تأملی است که لازم است بسیجیان به ارزش والای این عنوان مقدس خود پی ببرند، چراکه خروش استعدادهای جهادی بسیج، سبب نابودی دشمنان اسلام و بقای انقلاب اسلامی می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته بسیج، تشریح کرد: مذاکره و تلاش برای برقراری رابطه با آمریکای جهانخوار و جنایتکار، عین ذلت است و هیچ سازگاری با روحیه جهادی و بسیجی ندارد و مشکل ما با آمریکا طبق تأکیدات همیشگی معظم‌له با مذاکره حل نمی‌شود، چراکه این شیطان بزرگ همواره به دنبال باج‌گیری و گاو شیردهی همچون عربستان و کشورهای مرتجع عربی است که منافع آن‌ها را بدون چشمداشت تأمین کند.

 عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: به کوری چشم دشمنان، نه تنها ایران از منطقه خارج نمی‌شود، بلکه با تقویت اقتدار خود در صنایع مختلف به خصوص صنایع دفاعی و نظامی و حمایت از جبهه مقاومت و بسیج مردمی کشورهای همسایه، به زودی دشمن را از منطقه خارج می‌کند.

مقدم با تأکید بر اینکه بسیجی با بصیرت، تهدید عملی و روانی دشمن را می‌شناسد و تهدیدات را به فرصت تبدیل می‌کند، افزود: بسیج و بسیجی یک نیروی صِرف مردمی است که حامی و کمک‌دهنده نیروهای نظامی کشور در بحران‌ها و فتنه‌ها است، چنانچه که از بدو پیروزی انقلاب و حتی قبل‌تر از آن، هنگامیکه هیچ عنوانی نداشتند این نیروی عظیم خودجوش و جهادی سبب دفع بلاهای بسیاری از سر مردم ما شده است، زیرا بسیجی هوشیار و نسبت به نفوذ و تحرکات ضد انقلاب حساس است و هر زمان که نیاز بوده است با قیام، تظاهرات، راهپیمایی و حضور میدانی و جهادی خود در صحنه، نقشه‌های اجانب را نقش بر آب کرده است.

مقدم با بیان اینکه برکات بسیج، نیروی زنده نگه‌دارنده اسلام و انقلاب است، بیان کرد: بسیج مکتب و جریانی بی‌مزد و بی‌توقع است که هدفش فقط خدمت جهادی به ملت و در راه خدا است و همچنین فرهنگ بسیجی، گمنامی و کار خستگی‌‌ناپذیر برای پیروزی اسلام و مسلمانان است، به طوریکه در فتنه‌های گذشته و فعلی نمونه‌های بسیار این بسیجیان ایثارگر و نخبه در سراسر کشور الگوی آن شهر و استان شده‌اند.

وی اذعان کرد: بسیجی، رزمنده پیشگام و داوطلب جنگ سخت و روانی دشمن در تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و ... است، لذا سواد و شعور سیاسی بسیج، این نیروی خودجوش مردمی و انقلابی، حریف اجانب است، زیرا بسیجی اهل اقدام و عملگرایی است و برای تحقق آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کند و همچنین شناخت جایگاه بسیجی سبب قدرشناسی و عملگرایی بیشتر این نیروی خدوم می‌شود.

این فعال سیاسی مطرح کرد: بسیجی ضمن افتخار به این عنوان والای خود در تلاش است تا با افزایش بصیرت و تقوای خود، دشمن‌شناس نیز باشد تا مبادا فریفته اکاذیب و شبهه‌های دشمنان شود و همچنین یک بسیجی همواره آماده مبارزه با حربه‌های دشمن باید باشد تا فریب نخورد، زیرا منافقین و نفوذیان همیشه به دنبال تصاحب فکر و اذهان جوانان ما هستند تا بدینوسیله به اهداف شوم خود دست یابند.

مقدم عنوان کرد: همه کشورهای مسلمان منطقه و همسایه ما مهم هستند، چراکه به فرموده مقام معظم رهبری دشمن از طریق ساقط کردن این کشورها می‌خواهد به هدف نهایی و اصلیش که ایران است برسد، لذا بسیجی همواره با فهم اولویت‌ها نسبت به تمام حوادث منطقه و جهان هوشیار است و حاشیه‌پردازی‌های دشمنان، آن‌ها و مسئولان بسیجی را از رسیدگی به امور مهم و آینده باز نمی‌دارد، زیرا هدف دشمن استعمار اندیشه و منافع مسلمانان و گرفتن تمرکز از مسئولین است.

وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای و فتنه انحرافی کنونی دشمن، گفت: در این جنگ ترکیبی شاهدیم که رسانه‌های سعودی و اروپایی به دنبال عوض کردن جای جلاد و شهید، کشته‌سازی، شعارهای فریبنده دفاع از حقوق زنان و وعده آزادی، ناآرام کردن کشور با اغتشاش و آشوب و ... هستند، بنابراین شعور سیاسی بالا، سواد رسانه‌ای، ولایتمداری و در نتیجه دشمن‌شناسی لازمه غلبه بر فتنه‌های شیاطین است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان خاطرنشان کرد: اگر امروز ما و مسئولان نظام با جهاد تبیین دستاوردها و برکات این شجره طیبه را برای نسل جوان و آینده روشنگری کنیم، سبب می‌شود تا فلسفه و ضرورت حضور در بسیج به خوبی برای آن‌ها نهادینه شود تا همواره آماده حضور جهادی و آتش به اختیار باشند، به طوری که حضور عزت‌آفرین بسیجیان در عرصه‌های مختلف سبب دفع فتنه دشمنان و خنثی کردن تهدیدات و تحریم‌های آن‌ها از نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول