اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

شناسایی و دستگیری اعضای یک باند سارق مسلح در اشکذر

دادستان اشکذر از شناسایی و دستگیری ۹ نفر از باند سارقان مسلح در این شهرستان خبر داد و گفت: این مهم با همکاری شهروندان و پلیس آگاهی استان محقق شده است.

شناسایی و دستگیری اعضای یک باند سارق مسلح در اشکذر

به گزارش خبرنگار فارس در اشکذر، محمدجواد زارع بیدکی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص دستگیری سارقان مسلح در این شهرستان، اظهار کرد: در پی گزارش چندین فقره سرقت مسلحانه با دستور ویژه و پیگیری مستقیم دادستانی بررسی این موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی استان یزد قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری یک تیم عملیاتی منسجم از مامورین اداره آگاهی، در یک عملیات هماهنگ و ضربتی ۹ نفر از این باند سارق مسلح که شامل شش مرد و سه زن که در قالب یک باند حرفه‌ای اقدام به سرقت به عنف می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان اشکذر در این باره گفت: متهمین در بازجویی‌های خود به سرقت‌های مسلحانه خود در سطح استان اعتراف کردند.

زارع بیدکی در پایان با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است و تحت هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد امنیت شهروندان به مخاطره بیافتد، هشدار داد: برخورد قاطع و جدی قضایی در انتظار این مجرمین و مرتکبین جرائم خشن خواهد بود.

پایان پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول