اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

بهادری‌جهرمی: سومین جلسه مشترک دولت و مجلس هفته آینده برگزار می‌شود

سخنگوی دولت گفت: هفته آینده سومین جلسه مشترک دولت و مجلس به میزبانی مجلس برگزار خواهد شد.

بهادری‌جهرمی: سومین جلسه مشترک دولت و مجلس هفته آینده برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: هفته آینده سومین جلسه مشترک دولت و مجلس به میزبانی مجلس برگزار خواهد شد.

وی گفت: شنبه آینده همایشی با حضور رئیس جمهور و حقوقدانان کشور برگزار می شود.

بهادری جهرمی تاکید کرد: در حالی که در برخی کشورها شاهد قرنطینه و مرگ و میرهای چندرقمی هستیم دیروز شاهد پنجمین روز بدون کرونا بودیم.

بهادری‌جهرمی در ادامه گفت: در آستانه تصویب قانون اساسی و روز معلولان هستیم که به مناسبت روز تصویب قانون اساسی در شنبه هفته آینده همایشی با حضور رئیس جمهور و حقوقدانان کشور برگزار می‌شود و زوایا و ابعاد حقوقی سرعت بخشی به اجرای اصول مختلف قانون اساسی به ویژه اصولی که کمتر به آنها پرداخته شده یا به مرحله اجرا درآمده‌ است، بررسی می‌شود.

وی افزود: امروز در جلسه هیات وزیران گزارش خوبی وزیر جهاد کشاورزی از بخشی از دستاوردهای این وزارتخانه در حوزه‌های مختلف ارائه کردند من به سه بند از بندهایی که در گزارش آقای وزیر بود اشاره می‌کنم.

سخنگوی دولت گفت: در سال اول فعالیت دولت مردمی به نسبت سال پایان فعالیت دولت گذشته ما شاهد افزایش ۵۰۰ درصدی در واگذاری اراضی برای احداث شهرک‌های کشاورزی و گلخانه‌ای داشتیم که این واگذاری‌ها می‌تواند نویدبخش آغاز یک تحولی در حوزه رشد و توسعه اقتصاد کشاورزی ما و تولید محصولات کشاورزی باشد.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: مجددا در همین مدت مشابه یعنی سال اول دولت مردمی به نسبت سال آخر دولت گذشته در حوزه تولید محصولات آبزی با افزایش رشد ۲۳ درصدی مواجه بوده‌ایم و در حوزه صادرات همین محصولات با افزایش ۲۹ درصدی یعنی قریب به ۳۰ درصدی مواجه بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: در حوزه واکسیناسیون پرندگان برای جلوگیری از شیوع آنفولانزای پرندگان هم به افزایش ۳۰ درصدی مواجه بوده‌ایم که بخشی از دستاوردهای متعدد و گسترده‌ای است که وزیر جهاد کشاورزی در جلسه ارائه دادند.

سخنگوی دولت در پایان بیان کرد: در جلسه امروز همچنین گزارشی از برنامه‌های دولت مردمی در حوزه کنترل تورم، با توجه به حجم نقدینگی موجود در کشور در آغاز فعالیت دولت هدفگذاری‌هایی صورت گرفته است و مسیر اقتصادی پیشرفته شده در گذشته ارائه شد و زوایا و ابعاد آن به تفصیل قریب به یک ساعت مورد بحث و بررسی اعضای دولت قرار گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول