اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

۵۹۰۰ کلاس به ظرفیت آموزشی کشور اضافه می‌شود

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تا دهه فجر سال جاری ۵ هزار و ۹۰۰ کلاس به ظرفیت آموزشی سیستم آموزش و پرورش اضافه خواهد شد.

۵۹۰۰ کلاس به ظرفیت آموزشی کشور اضافه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حمیدرضا خان‌محمدی ظهر امروز در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان با بیان اینکه مدارسی که به‌صورت خیری احداث می‌شود دارای ویژگی خاصی است، اظهار کرد: انتظار می‌رود خیرین همراهی خود را در کنار مدرسه‌سازی در زمینه تجهیز مدارس حفظ کنند.

وی با اشاره به ضرورت حفظ روح حاکم در مدارس به جهت ‌نیت خیرین مدرسه‌ساز، افزود: خیرین افرادی هستند که توانستند از مال و جان خود ولو با یک آجر صرف نظر و با کار خیر خود از سیستم آموزشی حمایت کنند.

رئیس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور با تأکید بر ضرورت «مدرسه یاری» از سوی خیرین، عنوان کرد: انتظار می‌رود خیرین با حفظ روحیه مدرسه‌سازی خود در راستای تأمین تجهیزات مدارس از جمله میز و صندلی و... همکاری داشته باشند.

خان‌محمدی با بیان اینکه مدرسه کانون تربیت و پیشرفت محله است، خاطرنشان ساخت: خیرین مدرسه‌ساز آغازکننده‌ حیاط طیبه‌ای هستند که قرار است در مدارس ما صورت گیرد.

وی ادامه داد: در تعهداتی که به خیرین ارائه‌شده قدری عقب هستیم ضمن اینکه باید فروش املاک مازاد آموزش و پرورش برای پروژه‌های نیمه‌تمام صورت گیرد.

رئیس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور با ابراز خرسندی از اینکه دغدغه استاندار مرکزی آموزش و پرورش است، گفت: این دغدغه‌مندی عامل هم‌افزایی و هم‌صدایی در جهت پیشرفت و رشد است.

خان محمدی با ابزار امیدواری از افتتاح پروژه‌های خیری با مشارکت صددرصدی خیرین، تصریح کرد: تا دهه فجر سال جاری ۵ هزار و ۹۰۰ کلاس به ظرفیت آموزشی سیستم آموزش و پرورش اضافه خواهد شد.

به گزارش فارس؛ بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی با رویکرد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام توسط خیرین برگزار شد و با تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز همراه بود.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول