اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

مردم ایران اوج عظمت پرستاری را در دوران دفاع مقدس و بیماری کرونا لمس کرده‌اند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد: مردم ایران اسلامی اوج عظمت پرستاری را در دوران دفاع مقدس و بیماری منحوس کرونا از عمق جان لمس کرده‌اند.

مردم ایران اوج عظمت پرستاری  را در دوران دفاع مقدس و بیماری کرونا لمس کرده‌اند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار پیام تبریکی صادر کرده است.

متن کامل پیام تبریک سرلشکر باقری به شرح زیر است:

 گل‌واژه پرستار آمیزه‌ای ارزشمند از دانش، مهارت و ارزش‌های متعالی انسانی و الهی است. او که با التیام آلام جسمی و روحی بیماران، سلامتی و امید را به آنان هدیه می‌کند.

سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها، از آن رو بر صفحه تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز پرستار نقش بسته است که پرستاری تجلی الهام‌بخش ایثار، آگاهی، همراهی و صبوری است.

 مردم ایران اسلامی اوج عظمت پرستاری را همواره و به خصوص در دوران دفاع مقدس و بیماری منحوس کرونا از عمق جان لمس کرده و تلاش و مجاهدت این قشر فداکار جامعه را همگام با سایر گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی فراموش نخواهند کرد که بی‌تردید این جهاد عظیم همچون نگینی بر سینه جامعه پزشکی و پرستاری کشور و نیروهای مسلح خواهد درخشید.

اینجانب ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت پرستار کربلا و پرچمدار جهاد تبیین حماسه حسینی، حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها، روز پرستار را به آحاد جامعه پرستاری کشور و به ویژه پرستاران شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیروهای مسلح تبریک عرض نموده و در مقابل مقام والای شهدای پرستار سر تعظیم فرود می‌آورم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول