اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سامانه بارشی جدید از امشب وارد کردستان می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: سامانه بارشی جدید از اواخر امشب وارد استان می‌شود و تا روز پنج شنبه فعال است.

سامانه بارشی جدید از امشب وارد کردستان می‌شود

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: امروز شرایط جوی در استان پایدار است و از اواخر امشب سامانه بارشی کم کم وارد استان می‌شود و از نیمه شب بارش‌ها در اکثر نقاط استان آغاز خواهد شد .

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان افزود: فعالیت این سامانه بارشی از فردا صبح کل استان را در برگرفته و شرایط بارش تا اواخر روز پنج شنبه در استان حاکم است.

وی با بیان اینکه بارش‌ها عمدتا به صورت باران است گفت: در ارتفاعات و گردنه‌ها نیز شاهد بارش برف خواهیم بود.

پناهی به تغییرات دمایی در استان اشاره کرد و افزود: دمای هوا طی روز های چهارشنبه و پنجشنبه ۳ الی ۴ درجه سانتیگراد کاهش پیدا کرده و هوا سردتر می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان اضافه کرد: از روز جمعه دمای شبانه در سطح استان افزایش پیدا می کند و دمای هوا در طور روز یک تا دو درجه کاهش پیدا کرده و شرایط یخبندان خواهد بود.

پناهی با اشاره به اینکه دمای شهر سنندج در شبانه روز گذشته بین ۱ و ۱۳ درجه سانتیگراد در نوسان بود، بیان کرد: در این مدت کمترین دما در بابارشانی با دمای ۱۳_ و بیشترین دما در سروآباد با ۱۷ درجه سانتیگراد به ثبت رسید.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول