اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

هشتمین جشنواره ابوذر در گلستان کلید خورد

دبیر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان گفت: اصحاب رسانه می‌توانند تا تاریخ ۲۰ آذر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال کنند.

هشتمین جشنواره ابوذر در گلستان کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ولی الله شهابی ظهر امروز در نشست خبری جشنواره ابوذر اظهار کرد: اصحاب رسانه استان گلستان می توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۰ آذر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال کنند. 

وی تصریح کرد: در هشتمین جشنواره ابوذر آمیخته با این مفاهیم است در برگزاری این جشنواره محورهای یازده گانه ای در سال جاری پیش بینی شده است‌. 

دبیر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان ابراز کرد: از محورهای این جشنواره «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مکتب شهید سلیمانی، بیانیه گام دوم، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، تقریب موانع و راهکارها و امید و نشاط آفرینی است.

شهابی با بیان اینکه پنج محور در جشنواره ابوذر حائز اهمیت است، افزود: محور نخست رسالت ابوذری در پیام‌رسانی است، صداقت در بیان حقیقت و شجاعت اباذری، وفاداری و هدایت است.

دبیر هشتمین جشنواره ابوذر خاطرنشان کرد: در جریان اعتراضات و اغتشاشات اخیری که مواجه بودیم بسیاری از افراد جرئت اباذری خودشان را نشان نمی‌دهند گاهی سکوت و گاهی بی تفاوت بودند باید شخصیت های خبری افرادی صدیق شجاع، باوقار و متانت باشند.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر عده‌ای بودند که در برپایی انقلاب اسلامی سهیم بودند اما در تداوم راه بریدند و از مسوولیت پذیری شانه خالی کردند نباید وفای به عهدی که به امام، مقام معظم رهبری، اسلام و انقلابمان بستیم را فراموش کنیم.

شهابی با اشاره به اینکه اصحاب اندیشه مسیر را برای مردم روشن و نورانی تبیین کنند، گفت: امیدواریم رسانه‌ها نقش سازنده ای در برخورد با جریان انحرافی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه 20 آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر است، گفت:  امروز جامعه ما نیاز به امیدآفرینی دارد در مسابقه جام جهانی فوتبال دیدیم گل های تیم ملی ایران چطور باعث ایجاد امید و نشاط در دل مردم شد ما می توانیم تهدید را به فرصت تبدیل کنیم. 

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ابوذر تا 20 آذر است

مسوول بسیج رسانه گلستان اظهار کرد: اصحاب رسانه تا 20 آذر مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال کنند. 

تجری با بیان اینکه اهالی رسانه در هر بخش سه اثر می‌توانند به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال کنند، خاطرنشان کرد: افتتاحیه جشنواره ابوذر هفته دوم دی ماه خواهد بود که بنا داریم این جشنواره در سال جاری به طور ویژه دیده شود. 

ارسال ۱۶۸ اثر به جشنواره ابوذر

فرشید نیا از ارسال 168 اثر به دبیرخانه خبر داد و گفت: تاکنون 168 اثر در قالب مکتوب به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شد و در بخش چندرسانه‌ای تعداد 94 اثر تاکنون ارسال شده است. 

وی تصریح کرد : در سال گذشته 960 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شده بود که تعداد 800 اثر پذیرفته شد. 

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول