اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اجرای ۸ طرح مخابراتی با ۵.۷ میلیارد ریال اعتبار در بانه

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: هشت طرح مخابراتی در شهرستان بانه با هدف تقویت زیرساخت‌های ارتباطی اجرا شد.

اجرای ۸ طرح مخابراتی با ۵.۷ میلیارد ریال اعتبار در بانه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آزاد حکمت امروز در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها از اجرای ۸ طرح مخابراتی در بانه خبر داد و اظهار داشت: این تعداد طرح با سرمایه‌گذاری پنج میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال در حوزه سیستم‌های مخابراتی در این شهرستان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا شده است.

وی افزود: با نصب تجهیزات برای ارائه اینترنت پرسرعت در محل، نصب سویچ تلفن ثابت و ایجاد مرکز مخابراتی مستقل و تعویض تجهیزات قدیمی و خارج از رده با نصب سوئیچ جدید با تکنولوژی‌های نوین، زیرساخت‌های اصلی برای افزایش پورت‌های جدید فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: با اجرای این هشت طرح ظرفیت‌سازی۹۶۰ پورت مخابراتی برای توسعه سه سرویس ADSL ,VDSL و تلفن ثابت با هدف رفع و پاسخگویی به مطالبات مشتریان در نقاط شهری و روستایی تحقق یافته است.

به گفته حکمت، از ۹۶۰ پورت ایجاده شده، ۵۷۶ پورت آن مربوط به تلفن ثابت، ۲۵۶ پورت دیگر مربوط به سرویس VDSL و ۱۲۸ پورت نیز به سرویس ADSL اختصاص یافته است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر۵۰ هزار و ۸۴۹ مشترک تلفن ثابت، ۲۱ هزار و ۳۸۶مشترک ADSL و یک هزار و ۲۳۸ مشترک VDSL و FTTH در شهرستان بانه فعال و از خدمات مخابراتی بهره می‌گیرند.

حکمت یادآور شد: از آنجایی که شهرستان بانه یک منطقه ویژه اقتصادی به شمار می‌رود شاهد حضور گردشگران داخلی و بین المللی در این شهرستان هستیم که در همین راستا و به منظور پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و ارائه خدمات و محصولات مخابراتی با کیفیت بالاتر به گردشگران و مشتریان، ۶ نقطه طرح دیگر در برنامه های آینده برای این شهرستان درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول