اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار فدوی: همه سپاه‌های استانی باید بیمارستان داشته باشند/ مسئولان باید در سپاه به بخش سلامت توجه داشته باشند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مصوباتی اخذ شده که همه سپاه های استانی باید بیمارستان داشته باشند که البته تاسیس این مراکز به طور دائمی در حال افزایش است و این نشان می دهد که مسئولان باید در سپاه به بخش سلامت توجه داشته باشند.

سردار فدوی: همه سپاه‌های استانی باید بیمارستان داشته باشند/ مسئولان باید در سپاه به بخش سلامت توجه داشته باشند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، هفتمین همایش سلامت و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ۸ آذرماه) با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و جمعی از مسئولان بهداشت و درمان سپاه پاسداران در ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در این مراسم گفت: باید تلاش دائمی انجام دهیم تا طرح های تدوین ‌شده در خصوص ارتقاء سلامت پاسداران با نهایت دقت انجام شود.

وی افزود: سلامت در اجرای مأموریت های محوله بسیار تاثیر دارد چون سپاه به اندازه انقلاب اسلامی ماموریت دارد و از سوی دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نیز است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: سال های طولانی در کشور به لحاظ اجرای طرح های غیر انقلاب اسلامی ‌گرفتاری هایی برای جامعه بوجود آورده که این ‌باعث شده تا سپاه برای حل آن‌ها تلاش کند به عنوان مثال یکی از نگرانی‌هایی که وجود دارد بحث کنترل جمعیت است؛ رفع دغدغه های مربوط به این موضوع هر‌چند جزو ماموریت های  سپاه نیست ولی در این رابطه تلاش هایی را آغاز کردیم ‌که راه اندازی بخش درمان ناباروری در بیمارستان نجمیه یکی از فعالیت‌های انجام شده در این زمینه است.

وی ‌ادامه داد: مصوباتی اخذ شده که همه سپاه های استانی باید بیمارستان داشته باشند و نیروهای تابعه هم به همین شکل که البته تاسیس این مراکز به طور دائمی در حال افزایش است و این نشان می دهد که مسئولان باید در سپاه به بخش سلامت توجه داشته باشند.

سردار فدوی بیان کرد: رایگان بودن در قانون اساسی برای دو موضوع سلامت و آموزش تاکید شده که باید رایگان باشد اما اکنون پولی شده و این هم خشت کجی بوده که در سال ۶۸ گذاشته شده است، لذا مشکلاتی‌ که اکنون در این دو بخش داریم به همین دلیل است.

وی ‌افزود: دانشگاه بقیه الله(عج) که ‌کفایت لازم در ایفای نقش آموزش پزشکی‌ را دارد و متعلق به سپاه هم است باید مسئولیت تمام بیمارستان ها و مراکز‌ درمانی سپاه را بر عهده بگیرد زیرا در حال حاضر مراکز درمانی سپاه زیر نظر دانشگاه های علوم پزشکی بخش ‌کشوری قرار دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول