اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

حاجی‌صادقی:‌ سپاه در حوزه بهداشت و درمان باید الگو باشد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه باید مواظب باشیم تا فضای کشور ما را منفعل نکند، خاطرنشان کرد: سپاه در حوزه بهداشت و درمان باید الگو باشد.

حاجی‌صادقی:‌ سپاه در حوزه بهداشت و درمان باید الگو باشد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه صبح امروز (سه‌شنبه ۸ آذرماه) در هفتمین همایش سلامت و فرماندهان سپاه پاسداران که در ستاد این نهاد برگزار شد، تاکید کرد: مواظب باشید کار خود را ارزان نفروشید زیرا عملی تقرب آفرین است که هم ‌حُسن فعلی و هم ‌حُسن فاعلی داشته باشد. ما باید در بهداشت و درمان به گونه ای رفتار کنیم ‌که الگو باشیم‌.

وی افزود: سپاه باید در اداره دانشگاه و درمانگاه های خود بعد الگویی داشته باشد. بیمارستان ها و درمانگاه های سپاه باید به نحوی فعالیت کنند تا وزیر بهداشت به بخش کشوری اعلام کند برای ادامه فعالیت از مراکز درمانی سپاه الگو بگیرند البته باید در مهندسی، مدیریت و سایر بخش ها نیز الگو باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران الزامات ‌الگو شدن را کسب علم، خدمت رسانی صادقانه و بی منت دانست و تصریح کرد: نوع مدیریت درمانگاه و بیمارستان و مراکز آموزشی باید به ‌گونه ای باشد تا مراجعه کنندگان هر دو سلامت جسمی ‌و روح و روان را کسب ‌کنند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه باید مواظب باشیم تا فضای کشور ما را منفعل نکند، خاطرنشان کرد: اگر ‌امروز رعایت حجاب و آداب اسلامی به واسطه شرایطی که در جامعه وجود دارد کم رنگ‌شده، ما نباید در مراکز ‌درمانی سپاه تسلیم وضعیت فعلی جامعه شویم.

وی ادامه داد: همچنین مواظب باشیم قبح گناه نیز ریخته نشود که این را می توان با امر به معروف و نهی از منکر مراقبت کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول