اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

فعالیت ۳۵ هزار واحد صنفی در استان ایلام

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان ایلام از فعالیت ۳۵ هزار واحد صنفی در استان خبر داد و گفت: این واحدها شامل واحدهای تولیدی، خدمات فنی، توزیعی و خدماتی اند.

فعالیت ۳۵ هزار واحد صنفی در استان ایلام

مهدی کاکاخانی معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از فعالیت ۳۵ هزار واحد صنفی در استان خبر داد و گفت: این واحدها شامل واحدهای تولیدی، خدمات فنی، توزیعی و خدماتی اند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۲ پرونده قاچاق کالا تشکیل و در اختیار مراجع مرتبط برای رسیدگی قرار گرفته است.

معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: در این بازه زمانی ۵ هزار و ۲۹۴ مورد بازرسی از واحدها صورت گرفته که ۱۲۴ مورد آن منجر به تشکیل پرونده شده است.

کاکاخانی گفت: عملکرد بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در طرح های نظارت نوروز، خدمات سفر، آزاد سازی یارانه کالاهای اساسی، مراکز نگهداری کالا، بازگشایی مدارس و ... به صورت نوبتی است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ تماس تلفنی شهروندان در خصوص وضعیت بازار کالا از سوی کارشناسان مشاوره داده شده و ۲۴۱ فقره شکایت ثبت شده توسط شهروندان استان در حوزه بازار در دست رسیدگی است.

پایان پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول