اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

الجزیره خبر داد: مهلت ترکیه برای عملیات زمینی در شمال سوریه

یک مقام دولتی ترکیه خبر داد که آنکارا عدم حمله خود به شمال سوریه را به خروج شبه نظامیان کُرد از این مناطق مشروط کرده است.

الجزیره خبر داد: مهلت ترکیه برای عملیات زمینی در شمال سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه «الجزیره»، شامگاه دوشنبه، به نقل از یک مقام دولتی ترکیه گزارش داد که ترکیه برای عدم انجام عملیات زمینی در شمال سوریه شروطی تعیین کرده است.

این شبکه قطری به نقل از یک مقام دولتی ترکیه نوشت: «طرف روسی برای برآورده کردن خواسته های آنکارا در شمال سوریه، به جای عملیات زمینی تلاش می کند».

در ادامه این گزارش آمده است: «آنکارا خروج نیروهای دموکراتیک سوریه (شبه نظامیان کُرد) از شهرهای منبج، عین العرب و تل رفعت را شرط کرده است».

این مقام ترکیه که اشاره ای نیز به نام او نشده، به الجزیره گفت: «آنکارا خواستار حضور و بازگشت نهادهای دولتی سوریه به جای نیروهای دموکراتیک سوریه در مناطق تحت کنترل آن هاست».

بر این اساس، ترکیه برای تحقق شرایط خود مهلت داده و در غیر این صورت عملیات زمینی در شهرهای منبج، عین العرب و تل رفعت را انجام خواهد داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول