اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نباید نگاه منفعلانه به موضوعات داشته باشیم

فرماندار اصفهان گفت: نوع نگاه به مشکلات را ۲ نوع نگاه منفعلانه و انقلابی دانست و عنوان کرد: نباید نگاه منفعلانه به موضوعات داشته باشیم و این اساسی‌ترین انتظار از متولیان امر است و یکی از مصادیق این است که تلاش کرد تا نارضایتی‌ها به حداقل برسد.

نباید نگاه منفعلانه به موضوعات داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان عصر امروز در جلسه شورای اداری اصفهان اظهار داشت: باید قدر بسیجی‌ها را بدانیم، در این مدت نقش بسیج در کنار فراجا نقشی فوق‌العاده بود و اگر این شجره طیبه نبود دشمنان در ۴۳ سال به بسیاری از اهداف خود می‌رسیدند و در این راستا بسیج عاملی برای عدم تحقق اهداف دشمن بوده است. 

احمدی با بیان اینکه کمیته‌ها و جلسات کنگره شهدا برگزار و اقدامات لازم انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: هر شخصی باید بداند چه نقشی در قدردانی از بسیج دارد و دراین راستا هر شخصی باید نقش و عملکرد خود را بشناسد. 

فرماندار اصفهان یادآور شد: هر ۱۵ روز یکبار با مدیران بازدیدی از منطقه‌ای داریم، مردم مشکلات خود را بیان می‌کنند و پس از آن جلسه شورای اداری برگزار و مصوبات تصویب می‌شود که اجرای آن مصوبات لازم است. 

وی نوع نگاه به مشکلات را ۲ نوع نگاه منفعلانه و انقلابی دانست و عنوان کرد: نباید نگاه منفعلانه به موضوعات داشته باشیم و این اساسی‌ترین انتظار از متولیان امر است و یکی از مصادیق این است که تلاش کرد تا نارضایتی‌ها به حداقل برسد. 

وی ادامه داد: در حال رصد سطح نارضایتی مردم در مسائل مختلف هستیم و متوجه شدیم بیش از ۶٠ درصد مشکلات مردم، مشکلاتی است که با رفتار مدیران حل خواهد شد. 

فرماندار اصفهان پیرامون اعتبارات شهرستان گفت: در بخشی از مشکلات دستگاه‌ها، اعتبارات، نیرو و امکاناتی که در شهرستان توزیع می‌شود به نسبت جمعیت و ساختار، کمتر از دیگر شهرستان‌ها است و علت این موضوع به مخلوط بودن اداره شهرستان در استان و عدم اهتمام نیروهای شهرستان باز می‌گردد و این موضوع در بخش اعتبارات سفر ریاست جمهوری و دیگر اعتبارات مطرح است. 

وی پیراموان موضوع مصرف برق و گاز در فصل سرما عنوان کرد: در این بحث وضعیت خوبی نداریم و با عدم صرفه‌جویی وضعیت نامناسب‌تر خواهد شد، زمانی که با کمبود گاز مواجه شویم گاز نیروگاه قطع خواهد شد و باید از این موضوع جلوگیری کرد. 

فرماندار اصفهان در خصوص اردوهای راهیان پیشرفت دانش‌آموزی تأکید کرد: مدیران برای اردوهای راهیان پیشرفت آمادگی داشته باشند تا با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی این اردوها را در دستگاه‌هایشان اجرایی کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول