اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادف مینی‌بوس با خودروی سواری

سخنگوی اورژانس اصفهان با اشاره به حادثه تصادف مینی‌بوس با خودروی سواری گفت: این حادثه ۱۶ نفر مصدوم داشت که ۱۱ نفرشان شامل ۷ خانم ۱۸ تا ۵۰ ساله و ۴ آقا ۲۰ تا ۳۰ ساله به بیمارستان ۹ دی و اشرفی خمینی‌شهر اعزام شدند و سایر مصدومان در محل حادثه سرپایی درمان شدند.

۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادف مینی‌بوس با خودروی سواری

 عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در ساعت ۷ و ۱۱ دقیقه صبح امروز تصادف یک دستگاه مینی‌بوس سرویس دانشگاه آزاد خمینی‌شهر و سواری کوئیک در کمربندی خمینی‌شهر روبروی چشمه لادر به اورژانس اصفهان اعلام شد.

وی افزود: این حادثه ۱۶ نفر مصدوم داشت که  ۱۱ نفرشان شامل ۷ خانم ۱۸ تا ۵۰ ساله و ۴ آقا ۲۰ تا ۳۰ ساله به بیمارستان ۹ دی و اشرفی خمینی‌شهر اعزام شدند و سایر مصدومان در محل حادثه سرپایی درمان شدند.

عابدی با اشاره اینکه در این حادثه یک نفرآقا ۴۵ ساله فوت کرد، گفت: ۳ کد ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

اصغر زارع رئیس پلیس راه اصفهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: صبح امروز در جاده کمربندی خمینی‌شهر حوالی چشمه لادر یک دستگاه مینی‌بوس سرویس دانشگاه آزاد خمینی‌شهر با یک دستگاه کوئیک تصادف می‌کند.

وی افزود: در این حادثه راننده مینی‌بوس در دم فوت و راننده کوئیک نیز مجروح می‌شود.

 زارع تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی دقیق صحنه، راننده خودروی مینی‌بوس را به علت تغییر مسیر ناگهانی مقصر تشخیص دادند.

پایان پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول