اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تفکر بسیجی در خدمت به اهداف والای کشور است

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان گفت: امروز تفکر بسیجی به‌عنوان تفکری پویا، به مدد علم، بینش، نوآوری و اخلاص در خدمت به اهداف والای کشور پیشتاز است.

تفکر بسیجی در خدمت به اهداف والای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، علی حسین‌پور، سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان در پیامی به مناسبت هفته بسیج، این ایام را به همکاران بسیجی اداره کل تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: بسیج شجره طیبه‌ای است که ریشه در اسلام ناب محمدی و شریعت الهی دارد. بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه و مخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلندهمتانی که به دور از وسوسه‌های دنیا و بی‌رغبت به جاذبه‌های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین‌سان به حیاتی طیبه دست یافتند.

وی تصریح کرده است: بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است. بسیج در اذهان جامعه، الگوی اخلاص، پاکی و فداکاری است و باید حافظ دستاوردهای اخلاقی انقلاب باشد.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان گفت: امام خمینی (ره)، معمار بزرگ انقلاب بسیج را بنیان نهاد تا در دفاع مقدس مقابل دشمن، پیروزی را به ارمغان آورد و این همه مرهون نیروی اخلاص و ایمان بسیجیان بود.

حسین‌پور اضافه کرد: حماسه‌آفرینی‌ها، ایثار و جان‌فشانی‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود؛ بلکه در تمام دوران حیات پربرکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است.

وی تصریح کرد: بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمام عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند و هر جا که سخن از حل مشکلات بزرگ و کارهای به ظاهر نشدنی به میان می‌آید، میدان برای مجاهدت‌های بسیجی گسترده می‌شود.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان ادامه داد: به‌راستی، بسیج رهرو راستین پیر جماران و مطیع اوامر رهبر معظم انقلاب است و حضور عزتمندانه این دلاوران جان‌برکف در عرصه‌های مختلف جامعه مایه عزت، سربلندی و مباهات می‌باشد و همواره هر خدمتی که به بسیج و بسیجی مزین شد، با موفقیت و سرفرازی همراه بوده است.

حسین‌پور گفت: همگان شاهدیم که امروز، تفکر بسیجی به‌عنوان تفکری پویا، به مدد علم، بینش، نوآوری و اخلاص، در خدمت به اهداف والای کشور اسلامی پیشتاز است و همچون گذشته، به‌عنوان سمبل اثرگذاری و خدمت صادقانه در عرصه‌های مختلف شناخته می‌شود و فرارسیدن ۲۹ آبان و آغاز هفته بسیج، بهانه‌ای است تا از زحمات این لشکر مخلص خدا و ارتش ۲۰ میلیونی امام راحل (ره) تقدیر و قدردانی کرد.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان یادآور شد: این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بسیجیان جان‌برکف، با تأکید بر حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و میراث ماندگار امام (ره) تحت فرامین مقام معظم رهبری، فرارسیدن هفته بسیج را به تمام بسیجیان عزیز استان به‌ویژه همکاران سخت‌کوش و پرتلاش اداره کل امور مالیاتی استان سمنان که همواره به روحیه بسیجی در جهت تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی کشور گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند منان سربلندی همه خدمتگزاران صدیق نظام را که در راه ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی اهتمام می‌ورزند، آرزومندم.

پایان پیام/74001/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول