اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ریشه صلابت ملت ایران در روحیه بسیجی است/تکیه بر توان داخل و استقامت را از راهکارهای کاهش مشکلات است

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری به دشمنی ها با بسیجیان و روحانیون اشاره کرد و گفت: دشمن متوجه شده است ریشه صلابت ملت ایران در همین روحیه بسیجی است. از همین رو طی روزهای اخیر به بسیجیان که الگوی این فرهنگ هستند، توهین‌ها و جسارتهایی توسط عناصر فریب خورده دشمن انجام شد.

ریشه صلابت ملت ایران در روحیه بسیجی است/تکیه بر توان داخل و  استقامت را از راهکارهای کاهش مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی در جمع مردم خرمدره بسیج را یادگار امام دانست و اظهار کرد: این ایام یعنی سالروز تاسیس بسیج به دلیل دستاوردهای قابل توجه بسیار مبارک است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان با بیان اینکه شجره طیبه بسیج به اغلب ویژگی‌های بندگان خوب خدا که در قرآن به آن‌ها اشاره شده آراسته‌است، افزود: فرهنگ بسیج به صورت مکرر توسط خداوند مورد تمجید قرار گرفته‌است.

وی به فداکاری امام علی(ع) الگوی بسیجیان برای در امان نگه داشتن جان پیامبر اسلام اشاره و تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم در مورد ویژگی‌هایی همچون عاشق خداوند متعال بودن، عاشق مردم و مومنان بودن، قاطعیت با کفار، تلاش مداوم و بدون خستگی و صبور بودن در  برابر توهین‌ها و تهمت‌ها سخن گفته است و مصداق روشن این ویژگی‌ها، بسیجیان هستند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور هم یک بسیجی است که شبانه‌روز تلاش می‌کند و همه مردم شاهد تلاش شبانه‌روزی و مداوم وی و دیگر اعضای دولت هستند.

آیت‌الله دولابی به دشمنی ها با بسیجیان و روحانیون اشاره کرد و گفت: دشمن متوجه شده است ریشه صلابت ملت ایران در همین روحیه بسیجی است. از همین رو طی روزهای اخیر به بسیجیان که الگوی این فرهنگ هستند، توهین‌ها و جسارتهایی توسط عناصر فریب خورده دشمن انجام شد.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری به اوج‌گیری قدرت ایران در منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: دشمن متوجه این تغییرات که ناشی از صلابت رفتاری ایرانیان است شده، از این رو با همه توان در صدد آسیب زدن به این کشور و نظام است.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ سال پیش مساحت ایران دو برابر مساحت فعلی بوده است، ادامه داد: طی ۱۰۰ سال قبل از انقلاب، در هر برهه‌ای یک تکه از خاک ایران را جدا کرده‌اند در حالیکه بعد از انقلاب هر چه کردند نتوانستند حتی یک وجب از خاک ایران را جدا کنند که دلیل آن روحیه بسیجی مردم است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری به جمع شدن حدود ۵۰ هزار نفر از منافقین در برلین با پول آل سعود اشاره و تصریح کرد: با وجود همه این اقدامات انجام شده، کاری از پیش نبردند به طوری رو به کارهای حقیر آوردند و در واقع تنها حربه آنها همین افراد فریب خورده هستند که البته شکست دشمن هم وعده خداوند و اهل بیت است.

وی با تاکید بر ادامه حیات خون شهدا تصریح کرد: این خون تداوم دارد و دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

آیت‌الله دولابی به وجود مشکل در کشور از جمله در حوزه اقتصاد اذعان کرد و گفت: دشمن از همین موضوع سوء‌استفاده کرده و در صدد پیشبرد اهداف خود است.

وی در تشریح هزینه‌های تحمیل شده ناشی از اقدامات دولت قبل به دولت مستقر گفت: کل یارانه ملت ایران ۳۰ هزار میلیارد تومان است و در کنار آن دولت ۲۰ هزار میلیارد تومان بدهی‌های دولت قبل را می‌پردازد.

وی با تاکید بر پرهیز از تکرار اشتباهات گذشته گفت: اگر قرار بود اتکا به آمریکا مشکلات ما را حل کند که باید در دولت گذشته حل می‌شد.

آیت‌الله دولابی مجاهدت، تکیه بر توان داخل و  استقامت را از راهکارهای کاهش مشکلات دانست و افزود:  در اواخر دولت قبل ذخایر استراتژیک کشور در وضعیت بحرانی قرار داشت در حالیکه با تلاش دولت مستقر، کشور از این مشکلات به سلامت عبور کرده است.

وی با تاکید بر توجه دادن به تجربه دولت قبل در قبال امریکا گفت: نباید قدرت و هویت ملی خود را فراموش کنیم و باید حافظه تاریخی ملت در خصوص بدعهدی آمریکا را بیدار کرد.

وی با تاکید بر تلاش دولت برای کاهش مشکلات افزود: با تلاشهای این دولت، صادرات غیر نفتی کشور دو برابر شده که بیانگر کار و تلاش دولت است.

آیت‌الله دولابی با ابراز امیدواری نسبت به آینده کشور گفت: رئیس جمهور هم  به این مهم اطمینان دارد و دشمن هم متوجه شده که دولت سیزدهم بدون توجه به آنها در حال حل مسائل کشور است و اگر این دولت بماند شکست آمریکا حتمی است. پس باید با حمایت از دولت نسبت به آگاهی بخشی از اقدامات دولت تلاش کرد و باید دانست که مشکلات بدون توجه به توان داخل حل نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه غربی ها دلسوز ما نیستند و به دنبال منافع خود هستند، ادامه داد: دشمن با همه توان در صدد آسیب زدن به ایران و ایرانی از طریق تجزیه و کوچک کردن ایران است.

وی تمامیت ارزی را خط قرمز ایران دانست و تاکید کرد: تا پای جان از این تمامیت دفاع خواهیم کرد.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول