اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

جام جهانی 2022| خودنمایی آفریقایی‌ها در شب کامبک‌ها/ از شلیک کاسیمرو تا درخشش برونو فرناندز

در نهمین روز جام جهانی برزیل بدون نیمار مقابل سوئیس به برتری رسید و راهی مرحله حذفی شد.

جام جهانی 2022| خودنمایی آفریقایی‌ها در شب کامبک‌ها/ از شلیک کاسیمرو تا درخشش برونو فرناندز

به گزارش خبرگزاری فارس، نهمین روز جام جهانی 2022 قطر بسیار پرگل دنبال شد. کامبک‌هایی دیدنی مشاهده کردیم و برزیل توانست با کسب دومین پیروزی خود راهی مرحله حذفی شود. در این شب پرتغالی ها هم عالی ظاهر شدند و چمدان‌های خود را برای صعود بستند.

* کامرون - صربستان

نگاه‌ها به سمت صربستان بود تا با مهره‌های کلیدی خود به یک برد بزرگ دست پیدا کند ولی این نماینده آفریقا بود که اعاده حیثیت کرد و توانست یک کامبک دیدنی در 3 دقیقه به ثبت رساند.

صربستان با اینکه سوار بر بازی بود ولی وقتی با نتیجه 3 بر یک از حریف پیش افتاد، کاملا خود را برنده بازی دانست و از همین حربه نیز کامرون استفاده کرد تا از روی غفلت مدافعان صرب، به 2 گل دیدنی دست پیدا کند.

نمایش وینسنت ابوبکر و چیپ دیدنی او باعث شد تا همه پس از بازی از او صحبت کنند و این ستاره کامرون را تعویضی طلایی نام ببرند.

* کره جنوبی - غنا

کامبکی که تکمیل نشد. کره جنوبی در نیمه دوم تصمیم گرفت، نمایش ضعیف خود در نیمه اول را جبران کند و توانست در 3 دقیقه با درخشش «جو گئو سونگ» 2 گل به ثمر رساند و کار را به تساوی کشاند. 

در همان دقایق که کره جنوبی تصمیم داشت، زهر آخر خود را بریزد و به نوعی با نتیجه 3 بر 2 از حریف پیش بیافتد، روی یک ضدحمله و کار خوب از سمت چپ، غنا به یک موقعیت رسید و محمد کودوس توانایی های خود را به معرض نمایش گذاشت. 

کودوس که همگی پیش از جام از نمایش دیدنی او صحبت می کردند، در این مسابقه توانست به مرد غنا نام گیرد تا الماس های سیاه به صعود بسیار امیدوار شوند. 

کره جنوبی نیز که تنها به یک تساوی رسیده در گام آخر باید با پرتغال روبه‌رو شود.

* برزیل - سوئیس

پس از بازی دیدنی برزیل مقابل صربستان، بسیاری انتظار داشتند تا در این مسابقه نیز سلسائو قدرت خود را به رخ بکشد ولی دفاع مستحکم سوئیس این اجازه را به شاگردان تیته نداد.

برزیل در نبود نیمار به سختی موقعیت ساخت ولی در نیمه دوم توانست نبض بازی را در دست گیرد و با استفاده از نفوذهای دیدنی وینیسیوس از سمت چپ حریف را از پا درآورد. 

وینیسیوس در این مسابقه فوق العاده کار کرد و یک گل نیز به ثمر رساند که داور آن را آفساید اعلام کرد. 

برزیل با شلیک دیدنی کاسمیرو راهی مرحله بعدی شد تا برای قهرمانی خود را آماده سازد.

* پرتغال - اروگوئه

پرتغال در شبی که برونو فرناندز اولین گل خود در جام جهانی را به ثمر رساند یک برد ارزشمند به دست آورد تا صعود خود را به عنوان سومین تیم تثبیت کند.

اوروگوئه با اینکه حملات خوبی در این مسابقه ایجاد کرد ولی با سیوهای دیگو کاستا مواجه شد تا در یک قدمی حذف از جام جهانی قرار بگیرد.

در اینگروه پرتغال با 6 امتیاز صدرنشین است و تیم های غنا با 3 امتیاز، کره جنوبی با یک امتیاز و اروگوئه با یک امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول