اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

برای ایران و برای آزادی، از این جماعت بیزاریم

جمع‌شدن این همه رذالت و وطن فروشی در کنار ادعای «برای ایران» و «برای آزادی » پدیده‌ای است شگفت‌انگیز که جز با کنار هم قرار گرفتن وقاحت، جنایت و مزدوری به دست نمی‌آید و بعید می‌دانم نمونه دیگری بتوان برای آن پیدا کرد.

گروه سیاسی خبرگزاری فارس،‌ یادداشت - مهدی فضائلی - اگر کسانی امنیت جامعه را تهدید کنند و کسب وکارها را دچار اختلال و به تبع، نه تنها گرهی از مشکلات را باز نمی‌کنند بلکه موجب بیکاری و تشدید مشکلات معیشتی عده ای بشوند.

اگر جماعتی موجب خشنودی دشمنان شوند و نه تنها طمع آنان را برای تجزیه ایران عزیز برانگیزند بلکه تجزیه‌طلبی را تئوریزه کنند!

اگر عده‌ای موجب آسیب به اعتبار بین‌المللی کشور شوند و زمینه باج‌خواهی دشمنان ایران را فراهم آورند. اگر جماعتی بنام آزادی و برای همراه کردن دیگران با خود یا بازداشتن آنان از آنچه خود می‌خواهند به انواع شارلاتان بازی یا ارعاب و تهدید متوسل شوند.

اگر جریانی پرهیاهو،با ایجاد امپراتوری دروغ هر روز د‌ه‌ها خبر،عکس و فیلم کذب و فیک تولید و به مدد شبکه‌سازی گسترده و پشتیبانی فنی پلتفرم‌ها در حجم انبوه توزیع و حال مردم را خراب یا خراب‌تر کند. اگر کسانی هموطنان خود را به شکلی فجیع به شهادت برسانند و در کنار پیکر آن‌ها هلهله و شادی کنند!

اگر گروهی تلاش کنند برای اولین بار مردم را از شادی حضور تیم ملی فوتبال در بزرگترین آوردگاه جهانی محروم نمایند و حتی برای شکست تیم ملی کف بزنند و هورا بکشند! و بالاتر از همه این‌ها، اگر باشند کسانی که از دشمن بخواهند به ایران حمله نظامی کند و کشور را به خاک و خون بکشد، نسبت ایرانیان با چنین جماعتی چیست؟

جمع‌شدن این همه رذالت و وطن فروشی در کنار ادعای «برای ایران» و «برای آزادی » پدیده‌ای است شگفت‌انگیز که جز با کنار هم قرار گرفتن وقاحت، جنایت و مزدوری به دست نمی‌آید و بعید می‌دانم نمونه دیگری بتوان برای آن پیدا کرد.

از تعدادی ساده‌لوح و بازی‌خورده غافل و جاهل که نقش پادو دارند می‌گذریم اما این اگرهایی که اشاره شد، تماما در حال وقوع است و صحنه‌گردانان و عوامل مزدور داخلی آنان بیش از دو ماه است در حال تحقق و تکرار همین اگرهایی هستند که اگر پیش از این می‌شنیدیم باور کردنش بسیار دشوار بود.

اقداماتی که به رغم وجود گله‌ها و نارضایتی‌ها از دستگاه‌های مختلف به ویژه دولت، موجب بیزاری قاطبه مردم است و علامت این بیزاری و نفرت را در اجتماعی نشدن شرارت‌ها به رغم تلاش بسیار دشمن در فضاسازی گسترده و همچنین روند رو به افول این شرارت‌ها می‌توان مشاهده کرد.

قطع این پدیده نیازمند مطالعه و بررسی است اما عجالتا «برای ایران» و «برای آزادی» نسبت هر ایرانی واقعی با این پدیده،بیزاری و نفرت روزافزون است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول