اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

آزادی ۶ نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر در کرمان

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: ۶ نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر با استفاده از ارفاقات قانونی از زندان کرمان آزاد شدند و نسبت به آزادی ۲۵ نفر از زندانیان سایر جرایم در روز آینده اقدام خواهد شد.

آزادی ۶ نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر در کرمان

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس‌کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: در پی پیروزی تیم ملی فوتبال و در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه برای بهره‌مندی زندانیان از ارفاقات قانونی بلافاصله جلسه‌ای در این رابطه با حضور مسئولان قضایی دادگستری استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز و پس از بررسی پرونده‌ها نسبت به تخفیف و تبدیل قرار تأمین آن دسته از متهمان که شرایط ارتکاب جرم آنها اجازه می‌داد، اقدام شد.

حمیدی دستور اخیر رییس قوه قضاییه را گامی مهم در ایجاد وحدت و نشاط اجتماعی دانست و گفت: اتحاد بین مردم و مسئولان مهمترین عامل شکست دشمنان طی سال های اخیر بوده است.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال از بین بردن اتحاد در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: طبق آمارها آمریکا میلیاردها دلار برای نابودی جمهوری اسلامی ایران هزینه کرده است، اما به لطف الهی تا به امروز در اجرای نقشه شوم خود ناکام مانده است.

پایان پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول