اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آسمانی شدن مادر شهیدان رحیمی/ دیدار مادر با سه فرزندش در سرای آسمانی

حاجیه خانم خیرالنسا نظریان مادر مقاوم و فداکار شهیدان والامقام علی، مهدی و عسگری رحیمی از فریدونکنار مازندران پس از سالها چشم انتظاری به فرزندان شهیدش پیوست.

آسمانی شدن مادر شهیدان رحیمی/ دیدار مادر با سه فرزندش در سرای آسمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، الگوی صبر و استقامت حاجیه خانم خیرالنسا نظریان مادر مقاوم و فداکار شهیدان والامقام علی، مهدی و عسگری رحیمی از فریدونکنار مازندران پس از سالها چشم انتظاری سحرگاه امروز ششم آذر ماه به دلیل بیماری در بیمارستان امام خمینی ( ره ) این شهرستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

بسیجی شهید مهدی رحیمی متولد پنجم آبان سال ۴۵ و در چهارم دی ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در ام الرصاص، پاسدارشهید علی رحیمی متولد ۱۸ اردیبهشت ماه ۴۱ و در ۲۵ بهمن سال ۶۴در اروندرود و بسیجی شهید عسگری رحیمی متولد ۲۴ مهر سال ۴۸ و در سوم دی ماه سال ۶۵ در ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سعید کهنسال در پی ارتحال مادر صبور و مقاوم شهیدان گرانقدر رحیمی پیام تسلیتی را صادر کرد.

 

 

در این پیام آمده است؛ خانواده معظم شهیدان والامقام رحیمی

سلام علیکم
ارتحال مرحومه مغفوره ام الشهدا حاجیه خانم « خیرالنسا نظریان » اسوه صبر و مقاومت و مادر بزرگوار شهیدان والامقام مهدی، علی و عسگری رحیمی موجب تأسف و تأثر گردید.
مادران مؤمنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، و در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، فداکار و انقلابی تربیت نموده و در دفاع از ارزش‌های اسلامی، تقدیم نظام و انقلاب کردند.
ارتحال حاجیه خانم خیرالنسا نظریان مادر گرامی شهیدان گرانقدر رحیمی را به محضرحضرت ولی عصر ( عج )، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی )، امت شهیدپرور و ولایی مازندران، خانواده‌های معظم شهدا،ایثارگران علی الخصوص به خانواده محترم و بیت معزز آن مرحومه تسلیت و تعزیت عرض نموده و با ادای احترام به مقام ایمانی و صبر این مادربزرگوار، از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده علو درجات و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و بردباری مسألت دارم.

پایان پیام/3141/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول