اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کشف بیش از ۶ هزار فشنگ جنگی در مرز مریوان

فرمانده مرزبانی کردستان از کشف بیش از ۶ هزار عدد فشنگ جنگی با استفاده از تجهیزات هوشمند و اپتیکی در نوار مرزی مریوان خبر داد.

کشف بیش از ۶ هزار فشنگ جنگی در مرز مریوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سرهنگ محمدعارف سپهری پیش از ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار داشت: در پی کسب اخبار دریافتی مبنی بر احتمال ورود سلاح و مهمات قاچاق به داخل کشور از مرز مریوان، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود: مرزداران پس از ساعت‌ها کمین و استفاده از تجهیزات اپتیکی، با تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق روبرو و در یک عملیات منسجم و دقیق موفق به کشف محموله قاچاق از آنها شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی سواری و دستگیری ۲ قاچاقچی در این رابطه، اضافه کرد: مرزبانان در پاکسازی محل و بررسی بار قاچاقچیان، ۶ هزار و ۳۰۰ عدد فشنگ جنگی کشف کردند.

سپهری به اشراف مرزبانان و رصد نوار مرزی به طور شبانه روزی اشاره کرد و گفت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا، اقدامات گسترده‌ای در نوار مرزی استان انجام گرفته و ماموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.

انتهای پیام/۲۳۴۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول