اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۳۶ بنگاه اقتصادی راکد در همدان به چرخه تولید بازگشت

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت: از ابتدای سال جاری تعداد ۳۶ بنگاه اقتصادی راکد به چرخه تولید بازگشته است.

۳۶ بنگاه اقتصادی راکد در همدان به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مصطفی ترکمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بخش کشاورزی برای ۱۱۷ نفر اشتغال پایدار ایجاد شده و  معادل هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده  که عمدتا از طریق تزریق نقدینگی و رفع مشکلات بانکی و بین دستگاهی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حل و فصل شده است.

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: از محل تسهیلات سفر ریاست جمهوری به تعداد ۵۴ طرح به مبلغ ۵ هزار و ۲۹۲ میلیارد تومان با عاملیت هفت بانک دولتی مصوب شده است.

وی گفت: پیش.بینی می‌شود زمینه تثبیت اشتغال و ایجاد اشتغال قابل قبولی را در بخش کشاورزی استان به همراه داشته باشد.

ترکمان گفت: در زمینه مشاغل خانگی و رونق کسب و کارهای کوچک تاکنون ۱۶۱ فقره پرونده به مبلغ ۸۹ میلیارد ریال، زمینه اشتغال و کارآفرینی بیش از ۲۰۰ نفر فراهم شده است. 

وی اضافه کرد: در خصوص طرح‌های اثر گذار و شاخص استان در بخش کشاورزی ۵۲ واحد تولیدی به مبلغ ۱۱۰ هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال بیش از ۸ هزار و ۳۰ نفر در دست اجرا است.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول