اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازدید رئیس جمهور از رژه یگان‌های نمونه نیروی دریایی ارتش

رئیس جمهور از رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش بازدید کرد.

بازدید رئیس جمهور از رژه یگان‌های نمونه نیروی دریایی ارتش

به گزارش خبرگزاری فارس از هرمزگان، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز یکشنبه، در آستانه فرارسیدن هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش با حضور در منطقه دوم دریایی ولایت بندر جاسک و با حضور در ناوشکن سهند به عنوان ناو سرفرماندهی، از رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

ناوشکن‌های سهند، البرز، ناوچه‌های کلاس فجر و کلاس سیریک، ناو تنب، لندینگ کرافت کلاس هرمز، هواناوها، زیردریایی‌های غدیر و فاتح و دسته بالگردی جزو یگان‌های حاضر در این رژه بودند.

رئیس جمهور همچنین پیش از حضور بر عرشه ناوشکن سهند برای سان دیدن از رژه یگان‌های ارتش، از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش نیز بازدید کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی دریایی ارتش در این مراسم رئیس‌جمهور را همراهی کردند.

 

 

پایان پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول