اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کشف محموله مهمات جنگی در اهواز

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی مهمات و کشف یک هزار و 850 عدد انواع فشنگ جنگی در شهرستان اهواز خبر داد.

کشف محموله مهمات جنگی در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، سردار سید محمد صالحی از دستگیری یک قاچاقچی مهمات و کشف یک هزار و ۸۵۰ عدد انواع فشنگ جنگی در شهرستان اهواز خبر داد و گفت: با تداوم رصد شبانه روزی و برخورد با عناصر اصلی و قاچاقچیان سلاح و مهمات، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) طی از انتقال یک محموله مهمات جنگی به شهرستان اهواز مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: مأموران پلیس با پایش دقیق اطلاعاتی قاچاقچی سلاح و مهمات جنگی را حین انتقال محموله بایک دستگاه خودروی پژو پارس در شهرستان اهواز شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی مقتدرانه و استفاده از قانون بکارگیری سلاح پان را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه کلت کمری، یک هزار و ۸۰۰ عدد فشنگ کلاشینکف، ۵۰ عدد فشنگ کلت کمری، ۸ تیغه خشاب و ۲ حقه وافور کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول