اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

برگزاری سومین دوره مسابقات فوتوالی کشور در طبس

سومین دوره مسابقات فوتوالی جام ستارگان جوان کشور به مناسبت هفته بسیج با حضور ورزشکاران ۹ استان در شهرستان طبس در حال برگزاری است.

برگزاری سومین دوره مسابقات فوتوالی کشور در طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، در این دوره از مسابقات ۱۰ تیم از ۹ استان کشور سوم و چهارم آذر ماه در زمین ساحلی روستای دشتغران شهرستان طبس با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وحید ایمری، مربی تیم ملی فوتوالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه مسابقات جام ستارگان زیر ۲۳ سال در حال برگزاری است، گفت: در این دوره از مسابقات استعدادیابی صورت می‌پذیرد و نفرات برگزیده برای اردوهای تیم ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی انتخاب می‌شوند.

رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان جنوبی روز پنجشنبه به خبرنگار فارس گفت: در این دوره از مسابقات ۱۰ تیم از ۹ استان کشور سوم و چهارم آذر ماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

ابوالفضل داوطلب با بیان اینکه این دوره از مسابقات در زمین ساحلی روستای دشتغران شهرستان طبس در حال برگزاری است افزود: تیم‌هایی از استان‌های یزد، خراسان رضوی، مازندران، زنجان، کرمان، هرمزگان، گلستان، البرز و ۲ تیم از خراسان جنوبی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۴۰ ورزشکار در این دوره از مسابقات حضور دارند گفت: دوره داوری فوتوالی نیز از دوشنبه تا روز گذشته با حضور ۳۰ ورزشکار و داور در استان برگزار شد.

رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان جنوبی بیان کرد: اختتامیه رقابت‌های فوتوالی جام ستارگان جوان فردا جمعه با حضور رئیس انجمن فوتوالی کشور در طبس برگزار می‌شود.

وی افزود: کمیته فوتوالی خراسان جنوبی از سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرد و تیم‌های این استان تاکنون در همه دوره‌های جام ستارگان حضور فعالی داشته‌اند.

داوطلب با بیان اینکه تیم فوتوالی در ۶ شهرستان خراسان جنوبی فعال است، یادآور شد: اردیبهشت امسال تیم فوتوالی خراسان جنوبی در اولین دوره مسابقات لیگ فوتوالی کشور شرکت کرد و موفق به کسب مقام چهارم و رتبه اول اخلاق شد.

فوتوالی از ادغام ۲ رشته والیبال و فوتبال ساحلی تشکیل شده است که در یک زمین ۹ در ۱۸ متر مربع با یک تور به ارتفاع ۲ متر و ۲۰ سانتیمتر با حضور ۲ بازیکن در هر تیم برگزار می‌شود.

بازیکنان باید توپ را با استفاده از ضربات پا، سر و سینه بدون استفاده از دست به زمین حریف ارسال کنند.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول