اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کاروان خدمت به مردم با رویکرد مسأله محوری تغییر خواهد کرد

فرماندار شهرستان نایین گفت: کاروان خدمت در روستاها و محله‌های نایین با رویکرد جدید مسئله محوری تغییر خواهد کرد تا قبل از حضور در بین مردم کارشناسی مسائل صورت گیرد.

کاروان خدمت به مردم با رویکرد مسأله محوری تغییر خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، سال‌های زیادی است که میز خدمت به مردم به جهت ارتباط بدون واسطه شهروندان با مسؤولان شهر و خدمات‌رسانی بهتر در محلات و روستاها برگزار می‌شود.

در کاروان خدمت، مردم در گفت و گوی چهره به چهره مشکلات، مطالبات و پیشنهادات خود را با مدیران دستگاه‌های اجرایی در میان گذاشته و مسؤولان متناسب با موضوع به مسئله پاسخ می‌دهند که در نهایت فرماندار یا نماینده شهر به جمع‌بندی جلسه می‌پردازند.

در این راستا محمد کریمی، فرماندار شهرستان نایین با اشاره به تغییر رویکردها به خبرنگار فارس در نایین، گفت: کاروان خدمت در روستاها و محله‌های نایین با رویکرد جدید مسئله محوری تغییر خواهد کرد، به این صورت که این طرح در ۴ مرحله اجرا و تا حصول نتیجه‌، پیگیری می‌شود.

وی افزود: در مرحله اول نظام و ساختار مسائل توسط مردم، معتمدین، دهیاری‌ها و مسؤولان استخراج می‌شود، در مرحله بعد در فرمانداری با حضور کارشناسان به بحث و گفت و گو گذاشته شده و به صورت تخصصی به بررسی مشکلات و ارائه راه‌حل‌های اساسی پرداخته می‌شود.

کریمی تصریح کرد: در این رویکرد برعکس روند گذشته، کار کارشناسی قبل از حضور در بین مردم انجام و در مرحله سوم با حضور مردم مسائل مطرح شده در مرحله آخر پیگیری و اعتبارات لازم در نظر گرفته می‌شود.

گفتنی است به مناسبت هفته بسیج با دعوت مدیر محله کرامت محمدیه و شهرک قائمیه، کاروان خدمت با حضور نماینده، فرماندار، امام جمعه و فرمانده بسیج شهرستان نایین برگزار شده است که مسائل این محلات در حوزه ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، بهزیستی، آموزش و پرورش، شهرداری، میراث فرهنگی و گردشگری، جهاد کشاورزی و اوقاف توسط اهالی مطرح شد و رؤوسای ادارات جهت پیگیری و رفع نواقص قول‌هایی دادند.

پایان پیام/3649/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول