اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

قصد تل‌آویو برای گسترش همکاری نظامی با آمریکا در غرب آسیا

فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی از قصد این رژیم برای گسترش همکاری‌های نظامی با ارتش آمریکا در منطقه غرب آسیا خبر داد.

قصد تل‌آویو برای گسترش همکاری نظامی با آمریکا در غرب آسیا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آویو کوخاوی»، فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه مدعی شد فعالیت‌های مشترک نظامی این رژیم با ارتش آمریکا در منطقه غرب آسیا افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

کوخاوی این اظهارات را بعد از سفر پنج روزه خود به آمریکا مطرح کرد. او گفت: «به منظور بهبود بخشیدن به توانمندی‌هایمان در برابر چالش‌های موجود در منطقه، فعالیت‌های مشترک با ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا گسترش قابل توجهی در آینده نزدیک خواهد داشت.»

فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر مدعی شده که این رژیم فعالیت‌هایش برای مقابله با گسترش نفوذ ایران در منطقه را تسریع خواهد کرد.

کوخاوی در سفرش به واشنگتن با مقام‌های مختلف آمریکایی دیدار کرد. ارتش رژیم صهیونیستی بعد ازپایان سفر او اعلام کرده بود کوخاوی در واشنگتن خواستار افزایش همکاری‌های مشترک علیه «تهدید ایران» شده است.

رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته بارها تلاش کرده با تهدیدهای نظامی، علیه ایران جنگ روانی ایجاد کند اما کارشناسان مستقل بارها بر ناتوانی‌های این رژیم در جامه عمل پوشاندن به این تهدیدها صحه گذاشته‌اند. 

روز گذشته هم رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده بودند رژیم صهیونیستی و  آمریکا قصد دارند هفته آینده رزمایش هوایی مشترکی برگزار کنند. ادعا شده بود این رزمایش با هدف شبیه‌سازی سناریوها علیه ایران و گروه‌های تحت حمایت ایران در منطقه غرب آسیا خواهد بود.

رژیم صهیونیستی چند روز پیش نیز  در بلندی‌های جولان اشغالی رزمایش نظامی برگزار کرده بود.

این رزمایش‌های نظامی در حالی برگزار می‌شود که طی هفته‌های اخیر سرقت تجهیزات و تسلیحات نظامی از پایگاه‌های رژیم صهیونیستی باعث به سخره گرفته شدن نظامیان اسرائیلی شده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی شامگاه روز شنبه خبر داده بودند که مقادیر زیادی مهمات از یک پایگاه متعلق به این رژیم در جولان اشغالی سوریه به سرقت رفته است.

پایگاه خبری «واللا» گزارش داده بود که چند فرد ناشناس موفق شده‌ بودند وارد پایگاه «تصنوبر» در جولان اشغالی شوند و مقادیر زیادی سلاح و مهمات از داخل پایگاه ربودند.

رادیو ارتش صهیونیستی هم خبر داد، بیش از 100 هزار گلوله به همراه تجهیزات جنگی از این پایگاه خارج شده است.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول